Miten reagoisit äitinä jos miehesi ilmoittaisi
olevansa homo ja onnellinen uuden kumppanin kanssa?
Kommentit (24)
Miten se eroaa siitä että toinen jättää uuden naisen takia? Koska tällä on pippeli? Onko se sitten helpompi tai pahempi?? Helppo kai koska ei ole toinen NAINEN mua parempi, miehen ominaisuuksia musta ei saa..
Mutta onko se sitten hyvä jos lapset saa homon "äitipuoleksi" -Olenko mää sitten homofobinen?
Mulle riittää ihan aikuisten oikeesti että toinen on mun kanssa jos niin haluaa. Ei ole kanssani vaan koska meillä on noita tenavia!
Ero ja yksinolo on parempi kuin kahden aikuisen huono liitto.
Jos taas minä tai mieheni alkaa himoamaan ja haluamaan elämää homoseksuaalina niin mikäs siinä?
Eikö perheellinen saa elää kuten haluaa, vaan koska on lapsia??? 
Ihan sama ihminen se isä silti olisi ja ennenkaikkea isä lapsille.
Toisaalta voisi olla, että monta juttua aukeasisi minulle, jos kuulisin miehen olevan homoseksuaali. Siis jos tämä olisi totta. Varmasti naisena olisi vaistonnut, että jotain vikaa on, mutta missä? Vialla tarkoitan esim. sitä, ettei mies ole kokenut seksuaalista vetovoimaa naistaan kohtan tms.
Sinänsä homoseksuaalisuus ei ole mikään vika tai hyve.
Ei kuulunut asiaan, mutta teki mieleni kertoa, että tällaisiakin tarinoita oikeesti on.
Euroopassa se on yleistynyt. Joko kaksi naista ja mies tai kaksi miestä ja nainen. Sitten kasvattavat lapsiaan.
Tilanteeseen on päädytty joko ystävinä tai seksisuhteiden kautta palavasti rakastuneina.
Taloudellinen hyöty on suuri, esimerkiksi jos yksi parisuhteesta jää kotiin lasten kanssa sossuntuilla, ja kaksi muuta käy töissä.