Hei oikeesti,serkkuni hoitaa kotona vauvaansa ja lapset 2,3ja 6v ovat joka päivä 8h hoidossa.
Ymmärtäisin jonkin puolipäiväsysteemin, mutta että joka päivä??? Serkkuni ei kärsi masennuksesta tms, korkeintaan avuttomuudesta ja siitä että ei viitsi mennä töihin. Mua suututtaa niiden lasten puolesta.korostan että ymmärtäisin jonkun puolipäivähoidon tai pari kertaa viikossa hoidon.
Kommentit (9)
mutta jos olisin kotona, en todellakaan ajaisi lapsia JOKA päivä 8 tunniksi päiväkotiin.
niin sinun ei auta muu kuin ottaa asia puheeksi serkkusi kanssa. Taivastelu täällä ei auta hänen lapsiaan, jos olet sitä mieltä että he kärsivät 8 h päivähoidossa.
onpa harmi, etta kaikki ihmiset eivat ole samanlaisia kuin sina, superaiteja, jotka pystyvat kaikkeen mahdolliseen....
hohhoijaa, hanki oma elama ;-)
sano sille suoraan että laittaa vauvankin hoitoon.
Tai HEI! jos sä oot niin HUOLISSAS lapsista (vai mistä sä nyt olitkaan) niin SÄHÄN voit sanoo et sä hoidat ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
'!"#¤%&%kuuluu sulle*?=)(/&%¤
jos äiti pitäisi kuusivuotiasta kanssaan kotona. Kouluun valmistautuva lapsi tarvitsee toisten seuraa. Kuusivuotias on ihan oikeassa paikassa!
Mutta meinaatko ap, että onko oikeasti niin tarrautumisfanaattisia äitejä, jotka pitävät vielä kuusivuotiaita KOTONA?
Minusta kuusivuotiaan kuuluukin olla jo toisten kanssa, olisi äiti kotona vaikka miten paljon.
laiskalta äidiltä jos ei sen verran saa itsestään irti, että aamulla vie ja iltapäivällä hakee kuusivuotiaan hoidosta, huh huh !
Lapset saa mennä päiväkotiin sitä mukaa kun äitiyslomat loppuu. Ikäerot ovat kaikilla alle 2v.
Osahan on jo koulussa, mutta vanhin ei taida kovin paljoa päälle kymmentä olla.
No sama se, mutta olen joskus ajatellut ehdottaa, että ottaisi vaikka virkavapaata töistä jos ei työnteko kiinnosta. Helpommalla pääsis kuin tehdä aina uusi vauva, ettei tarvitse töihin mennä.
Meillä samasta syystä oli esikoinen täysiä päiviä (tosin 10 pv/kk), kun mies tarvitsi auton, eikä keskellä päivää ollut mahdollista hakea. Mies siis kuljetti lapsen työmatkansa osana.
Esikoinen oli hoidossa siksi, että saimme pitää hoitopaikan ja saimme toisellekin paikan samaan päiväkotiin.
Missä itse hoidat itsesi ja lapsesi?