Helvetin KIERUKKA! Voi helkkarin s...tana!!
No, nyt on kierukka ollut vajaan viikon ja rakastelut taitaa olla rakasteltu. Kierukan lankojen päät tökkii miehen terskan vereslihalle. Ja kun itse istun tai vaihdan asentoa, ne pistelee myös minua. 2 cm kuulemma sanoi lääkäri jättävänsä lankoja näkyviin. Voiko niitä vielä turvallisesti lyhentää, vai luovunko leikistä?
Kommentit (29)
itse en kiduttaisi itseäni kenenkään nautinnon vuoksi.
kun ei tule vauvoja, ei vuoda kuiviin kerran kuussa jne. Mies ei mennyt vasektomiaan ja kun kärsin todella runsaista menkoistakin niin tämä oli ratkaisu.
Tjaa taidan itse nauttia noista aikuisten kivoista sen verran, että näen kierukan laiton pienenä vaivana. Toinen vaihtoehto olisi lopettaa seksin harrastaminen kokonaan ketä siinä sitten kidutettaisiin. Katsos kun meitä on semmoisia joille ei sovi mikään muu ehkäisy kuin kierukka. Tietysti voisi ajatella sterilisaatiota, mutta näin nuorena se ei minusta ole vaihtoehto.
kontrollikäynti. Ei puhunut mitään laiton jälkeisestä tarkastuksesta.
lankoja voidaan lyhentää, jos tuntuvat liikaa eli varaa aika lääkärille niin pääset ongelmasta
ja joka kerta olen joutunut menemään kuukauden päästä lyhentämään niitä. Vaikka langat ei näy, niin kyllä se saadaan sieltä pois.
Mä pyysin ne heti laitettaessa lyhentämään (siskon kokemuksen myötä), joten joskus niitä ei tunnu eikä näy (kerran papassa ei löytynyt), mutta hormonitoiminnan mukaan joskus tuntuu juuri ja juuri toinen tai molemmat. Mun mies ei ole noista huomannut mitään... Liian pitkinä voi kiertyä kohdun limakalvon sisään, sanoi mun gyne...
mulla ensimmäinen laitettiin ehkäisyneuvolassa ja pieleen meni. Eli ei ollut kunnoll asennettu ja luiskahti pois paikaltaan, kivut oli todella kovia ja kierukka sitten poistettiin.
Kävin yksityisellä laittamassa uuden ja silläkertaa meni hyvin. Langat jäi vähän pitkiksi, niitä kävin lyhennyttämässä kerran.
Sitten olikin niin lyhyet että menivät sinne sisään, mutta ei sekään mikään ongelma.
Sitten kun haluttiin "raskautua" kävin poistattamassa ki8erukan, helposti lähti ammattitaitoisella gynellä vaikka joutuikin "etsimään" langat ensin.
Olin todella tyytyväinen. Ja siis kyseessä oli se uudempi aikainen kuparikierukka (ei nova-T vaan huomarttavasti pienempi kapine)
Nyt synnytyksestä pari viikkoa ja heti jälkitarkistuksen jälkeen meinaan ottaa uuden kuparikierukan.
itse en kiduttaisi itseäni kenenkään nautinnon vuoksi.