Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on lähtenyt

Vierailija
03.01.2009 |

hauskaa iltaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa koko viikonlopuksi pois jo torstaina.



Koska yhtään ei olla yhteyttä pidetty, vaikka kaipaisin edes yhtä puhelinsoittoa tai hyvän yön toivotusta vaimolta, niin saanko lähteä poikien kanssa tänään saunan jälkeen viettämään reipasta kaljotteluiltaa keskustaan.



T: Yhteys poikki

Vierailija
2/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:vaimo, joka on odottanut sitä iltasoittoa sinulta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi yksin vaimon tehtävä pitää yhteyttä uusavuttomaan mieheensä?? :)

Vierailija
4/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, yksin kotona

Vierailija
5/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toivottaa hyviä unia. Meinaatko ettämä rupeisin sellaisia toivottelemaan.



Naisten pitää olla tunteellisia ja naisellisia ja osoittaa tunteensa, muuten mies ei voi kiinnostua moisesta kylmiksestä. Ei meihen kuulu hempeillä, voi kyll ävastata mukavasti ja pitkästi mutta kunnon naisen pitää osata tehdä aloite.



ap

Vierailija
6/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun menet poikien kanssa ryyppäämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vaimo ja lapset on lähtenyt? riidan päätteeksi?

Vierailija
8/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä itse keksit noita rajoituksia itsellesi. Ettet muka voi tehdä aloitetta ja soittaa vaimolle... Naurettavaa, sanon minä. Siinäpähän sitten kärvistelet ja tuumailet yksiksesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet täältä kyselemään lupaa ja sitä et minulta saa.



Opettele kommunikoimaan vaimosi kanssa ja kait teille on muodostunut pelisäännöt miten noissa tilanteissa toimitaan. Lähtökohta on se että jos sinä olisit lasten kanssa matkalla niin vaimosi voisi mennä tyttöjen kanssa kaljoittelemaan sekä baariin. Jos tilanne on tällainen että molemmilla vapauksia niin sitten se olisi ok.



Tuntematta teitä en voi vastata kysymykseesi. Ota se puhelin käteen ja soita puolisolle ja lapsillesi niin tekisi kunnollinen mies.

Vierailija
10/12 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo uskottava jos olet mies:) Eikä muutenkaan oo uskottavaa- tämä on provo, koska kukaan mies ei oo noin tyhmä. Haluat vaan ärsyttää olit sitten mies tai nainen.

Jos olet oikeesti mies niin istu sinne kotisohvalle selaamaan perhekuvia vaikka sen olutpullon kanssa ja mieti vähän mitä kaikkee sulla on. ja sitten mieti mitä kaikkea tekisit sen eteen että sä saisit sen kaiken pitää. Vaimo , lapset, perhe, koti on kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Sulla pitäis olla sille jotain muutakin annettavaa kuin teini-kiukuttelu ja päänsilitysten kerjääminen jossain kateellisenkatkeranpahasuovalla av-mammuliäitylipalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee niin kuin mies tahtoo ja nainen vaietkoon seurakunnassa.

Vierailija
12/12 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika harva nainen haluaa miehen joka ei ymmärrä muuta kuin omaa tahtoaan:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan