Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tapauksia joissa lapset on erossa jaettu "puoliksi"?

Vierailija
02.11.2009 |

Esim. että poika jää asumaan isän kanssa ja tyttö muuttaa äidin mukana?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaikki serkkuni ja kaverini lapset äidillään nykyään.

Vierailija
2/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen poika muutti äidin kanssa ja toinen isän. Sittemmin kyllä se toinenkin muutti äidin luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö aivan pikkulapsia, jotka olis erotettu toisistaan?

Vierailija
4/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se siis oli 70-luvun alkupuolta.

Vierailija
5/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sisaruksia ei eroteta toisistaan.

Vierailija
6/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika meni isälleen, tyttö äidilleen. Molemmat ala-asteikäisiä.

Vierailija
7/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin äitini kanssa ja veljeni isäni luona. Tämä tapahtui 80-luvun alkupuolella ja oli meidän lasten oma valinta. Kumpikin sai siis itse päättää missä haluaa asua. Olin silloin 7-vuotias ja veljeni 10-vuotias.

Vierailija
8/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät jaettiin. Veljeni jäi isän luo, minä ja sisko äidin luokse muutettiin. Veli oli tuolloin 12, minä 10 ja sisko 4. Me veljen kanssa saatiin itse päättää kumman luona asutaan. Pikkusiskon vanhemmat päättivät. Tosi huono ratkaisu. Veli jäi minulle tosi etäiseksi. Meillä ei siis ollut mitään pakollisia tapaamisia. Saatiin tavata toista vanhempaa ja sisaruksia, kun itse haluttiin. Harmittaa, kun en juuri tunne veljeä eikä olle nykyään enää juuri missään yhteyksissä.

Vierailija
9/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menin isälle ja muut sisarukseni jäivät äidille

Vierailija
10/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli sovitu että joka toinen viikon loppu toisen vanhemmanluona ja niin että oltiin molemmat lapset samassa paikassa. Näistä ei kyllä kiinni pidetty vaan tulimme ja menimme miten halusimme. Olemme veljeni kanssa läheiset, mutta olimme sitä jo ennen eroa.

Vierailija
11/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljensä jaettiin pieninä kun vanhemmat erosi. Mieheni on vasta 30 ja hänen veljensä 27, mutta he eivät ole täysi ikäisiksi tultuaan pitäneet mitään yhteyttä toisiinsa. He eivät tunne toisiaan, koska heidät on pienenä erotettu toisistaan ja yhteisiä tapaamisia on ollut hyvin vähän. He eivät ole siis millään tasolla, millään tavalla tekemisissä keskenään. Minusta kovin surullista :(

Vierailija
12/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli silloin n. 10v ja halusi jäädä isälleen ja kuopus oli n. vuoden eli hän jäi äidilleen. Mutta kun kuopus oli n. 3v, niin sitten kuopus oli vuoroviikoin äidillään, vuoroviikoin isällään ja esikoinen oli sitten ne viikonloput, jolloin pikkuveljellä oli "äiti"viikko, äidillään, joka toisen viikonlopun isällään.

Kaverini ja hänen ex-vaimonsa asuvat samassa kaupungissa eli tuo vuoroviikko systeemi onnistui noin pienellä, tarha oli sama jne.

Vierailija
13/13 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta muuttivat isän luokse ja nuorin jäi äidille.

(kaikki poikia)

Tunnen myös perheen, jossa yksi lapsista jäi äidille, mutta halusi myöhemmin muuttaa toisten sisarusten perässä isälle. Vaikeaa oli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi