Onko sinulla ja miehelläsi "samantasoinen" koulutus ja haittaako se teistä kumpaakaan?
Meillä minä akateeminen ja mies ei, ja valitettavasti se kyllä näkyy monessa mielessä ja ikävästi! Palkkaa hän tosin saa paljon enemmän kuin minä (hän on jatkanut perheensä oikein hyvin menestyvää yritystä ihan kauppaopistopohjalta) ja minä taas tulen häneen verrattuna persaukisesta akateemisesta perheestä, mutta jotenkin vain välillä tosissaan häpeän hänen yksinkertaista ajatteluaan ja sivistymättömyyttään. Ja etenkin omien sukulaisteni edessä joiden reaktio hänen lausumiinsa on usein vain hämmästynyt kulmakarvojen kohotus. Ja mua itseäni hävettää oma käytös sillä hän on todella hyvä mies ja ihana isä ja hänet valitsisin uudelleen jos pitäisi uusi valita tehdä, joten siksikään en ymmärrä miksi nolostun hänen "junttimaisista" mielenpiteistään ja sanomisestaan aina välillä...
lähtee yliopistoon ja toinen jää amikseksi? Mun mies on koneistaja ja itse olen lähihoitaja. Nyt opiskelen yliopistossa teologiaa. Mites meidän käy?