Opetin mieheni meikkamaan, näyttää 100% paremmalta!!!
Meikkaamaan naturel, huom. Meikkivoidetta, mineraalipuuteria, kulmakarvageeliä,vaaleanruskeaa rajausta alaripsien alle ja aavistus ripsaria (aavistus kääntöä ripsiin). Kaikki on nyt ihan että Wautsi, onks toi sun! mut ei niinku huomaa että laitettu on! SUOSITTELEN mikäli "meikkipohjassanne" on yhtään toivoa...
Kommentit (35)
Ymmärrän sua ap täysin!: Meilläkin mies meikkaa, ajaa sääri-, kainalo- ja häpykarvansa, käy uudistamassa kampaustaan säännöllisin väliajoin ja käyttää sensuelleja pitsialusvaatteita. Kyllä miehilläkin on oikeus! Nytkin ollaan menossa yhdessä kylpylään; manikkyrit, pedikyyrit, kasvonaamiot, kulmien ja ripsien kestovärjäykset ja bikinialueen siistimiset varattu. Ei tarvitse erikseen likkakavereita kun on noin ihana mies!
aika liuta.
Kyllä nykyään miehet ehostaa itseään aika lailla.
aika liuta. Kyllä nykyään miehet ehostaa itseään aika lailla.
meikkaamattomuus?
todella, todella, todella, todella, todella paljon mieluummin juntti, kuin meikkaavan miehen puoliso! Hyi.
tietämättömyys, ahdaskatseisuus, mustavalkoisuus, konservatiivisuus, ennakkoluuloisuus.
mulle tulis kauheet paineet, että munkin pitäis.
On puoliksi ulkomaalainen sukujuuriltaan, joten iho on tasaisen kaunis väriltään ja kulmat ym. sopivan tummat. Minä taas valkoisena kuin haamu, katkeilevien pintaverisuonien ja ihottumaläiskien kanssa kaipaisin sitä ehostusta mutten yleensä laita sillä iho hilseilee rasvoista huolimatta...
On puoliksi ulkomaalainen sukujuuriltaan, joten iho on tasaisen kaunis väriltään ja kulmat ym. sopivan tummat. Minä taas valkoisena kuin haamu, katkeilevien pintaverisuonien ja ihottumaläiskien kanssa kaipaisin sitä ehostusta mutten yleensä laita sillä iho hilseilee rasvoista huolimatta...
mun mies on vaalea, siis todella vaalea. Iho on varsinkin talvella hieman harmahtava ja silmänaluset tummat. Hän käyttää joskus kevyesti itseruskettavaa voidetta juuri tuon kalpeuden ja harmauden peittämiseksi. Samoin peitekynää ja valovoidetta silmänalusiin ja muihin ihon virheisiin. Ja esimerkiksi ennen häitämme mieheni osallistui kanssani kauneuskuurille, eli kuorintaa ja naamioita muutaman viikon ajan=)
Mun mielestä tosimies voi korjailla ulkonäköään, samoin kuin tosimies kokkaa ja uskaltaa itkeä. Tuntuu että nämä joiden pitää korostaa sitä tosimiehuuttaan, eivät ole niin tosimiehiä.
Ja vielä: kaikki miehet ei käy töissä "työmaalla" vaan ovat esimerkiksi toimistossa ja edustustöissä=)
Tulevaisuudessa meikkaamattomat miehet on juntteja.
T: iskä
Ensiksi leikkasi samanlaisen kulmakarvan kuin Tonilla (pikkarit kastui) Sitten alkoi käyttää geeliä hiuksissa (tosi hot) Kävi kampaajalla ja värjäs (huh ihan kuin erimies, uutuudenviehätys 100%), päivitti vaatetuksensa 2010 tasolle.
Voi sanoa et rakastuin mieheeni uudestaan. Se uutuuden viehätys palasi kehiin. Meillä harrastetaan seksiä kuin alkuaikoina.
tietämättömyys, ahdaskatseisuus, mustavalkoisuus, konservatiivisuus, ennakkoluuloisuus.
Aluksi olin pöyristynyt. Nyt se on normaalia. Ihan kaunis hänestä tuli meikillä.
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta en tajua, MIKSI miehen edes pitäisi ehostaa? Ajatus on aivan absurdi mun mielestä-mies työmaalla puuterit nassussa :D (...) Annetaan vaan miesten olla miehekkäitä, niitten ei tarvi olla "kauniita"!!!
Onko sinulle sitten yhtä absurdi ajatus naisesta töissä puuterit nassussa? Mikä siitä kosmetiikasta tekee automaattisesti ainoastaan naisille kuuluvan? Tässähän ei puhuttu mistään drag-meikistä tai edes kaunistautumisesta, vaan ehostamisesta eli ulkonäön parantamisesta kosmetiikan avulla. Etkö ymmärrä näiden välistä eroa? Näyttävätkö kaikki elokuvien miesnäyttelijätkin sinusta naismaisilta ehostuksineen?
Ei tässä kukaan ole pakottamassa miehiä kosmetiikan pariin, mutta kyllä heillä on siihen aivan yhtäläinen oikeus kuin naisillakin. Ja oikeus olla käyttämättä, kuten naisillakin.
t. 20
(selvennyksenä vielä, että itse meikkaan ja nykyinen mieheni ei, mutta asia voisi olla päinvastoinkin)
meikata miestään vaan sen takia että mies on muuten niin ruma ettei hänen kanssaan kehtaa kulkea jos ei ole pakkelit naamassa
nyt alkoi meikkaamaan sitä, että sietäisi silmissään