Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetin mieheni meikkamaan, näyttää 100% paremmalta!!!

Vierailija
02.11.2009 |

Meikkaamaan naturel, huom. Meikkivoidetta, mineraalipuuteria, kulmakarvageeliä,vaaleanruskeaa rajausta alaripsien alle ja aavistus ripsaria (aavistus kääntöä ripsiin). Kaikki on nyt ihan että Wautsi, onks toi sun! mut ei niinku huomaa että laitettu on! SUOSITTELEN mikäli "meikkipohjassanne" on yhtään toivoa...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

posket poskipunalla loihdittuna.

Vierailija
2/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään toiset elää vielä 40-luvulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-luvulla miehilläkin oli luonnostaan punakat posket reippaan metsänhakkuun tai pellon kaskeamisen seurauksena. Nykyään kökitään tietsikalla kaiket päivät, niin johan sitä kalvakoituu. Siitä tuo poskipunan lisäys tuli mieleeni.

3.

Vierailija
4/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai melkein vois olla pahempi viel et pukeutuis leggareihin tai sukkiksiin.. niitäkin kuulemma miehille nykyään tehdään =D

Vierailija
5/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten ei todellakaan kuulu meikata. ei nyt eikä koskaan niin se vaan menee..

Vierailija
6/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIESTEN silmissä paremmalta ja jos niin miksi ihmeessä??

Vierailija
7/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan suostuis meikattavaksi.

Vierailija
8/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin luin ap:n viestin ihan vitsinä ja samoin poskipunalla siihen vastasin. Vai pitääkö täällä kaikki lukemansa ottaa tosissaan..? :-/

Vierailija
9/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ainoastaan minä ja yli 15-vuotiaat tytöt saa meikata. Ja kyllä mä meikkaan enemmän itseni kuin miesten takia.

Vierailija
10/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisen jälkeen, huh...-D

Vierailija
11/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toisin sanoen siksi, että koen tuolloin itseni kauniimmaksi jos minua katsotaan. Rehellisesti sanottuna koen että olen meikattuna kauniimpi, etenkin jos minua katsoo vastakkainen sukupuoli. Eli toisin sanoen: minäkin meikkaan miesten takia.

Vierailija
12/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamaan naturel, huom. Meikkivoidetta, mineraalipuuteria, kulmakarvageeliä,vaaleanruskeaa rajausta alaripsien alle ja aavistus ripsaria (aavistus kääntöä ripsiin). Kaikki on nyt ihan että Wautsi, onks toi sun! mut ei niinku huomaa että laitettu on! SUOSITTELEN mikäli "meikkipohjassanne" on yhtään toivoa...

miehesi on kauniimpi? Rakastatko enemmän, oletko ylpeämpi? Kuljetatko ylpeänä vierelläsi?

Myös pikkuvauvat voisi meikata, ne on yleensä vähän hailakoita, ripset ei näy, ja kulmakarvatkin tulematta. Ja pikkutytöt ja pojat, voi kun ne ois suloisia. Voishan ne tietty viedä kajalien ja kulmakarvojen kestotatuointiin.

Tässähän ois vielä paljon tekemistä.

Vanhainkodin mummot ja papat voisi meikata. Näyttäisivät kivemmilta....

Vierailija
13/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella käytetty muutenkin tällä forumilla: "niin se vaan menee". :DD Varsinkin typerä, kun samassa lauseessa todistaa, etteivät miehet meikkaa nyt tai koskaan. No voivoi, kun menneisyydessä ne nyt kuitenkin ovat meikanneet ja meikkaavat edelleen monissa alkukantaisissa kulttuureissa esim.

Vierailija
14/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

63% pidemmät ripset?

Vierailija
15/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just ton verran kun mitä ap luetteli miehensä meikistä. mä olen kuvitellut olevani "laitettu" mutta ehkä mä vaan sit olen "luonnollinen".

Vierailija
16/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuisi edes kotona leikkimielellä yhtään meikattavaksi! Taitaa olla tosimies :) Eipä oo pelkoo, että alkaa käyttään jotain puhdistusgeelejä ja kosteusvoiteita, joita jo miehillekin markkinoidaan...

Vierailija
17/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ex-poikaystäväni "ehosti" itseään juuri AP:n kuvailemalla tavalla. Kukaan ei koskaan huomannut kosmetiikkaa, päivitteli vaan mulle, miten voi olla noin hyvännäköinen mies...

Miehen kosmetiikan käyttö on AIVAN YHTÄ HYVÄKSYTTÄVÄÄ kuin naisenkin, eihän se nyt hyvänen aika sukupuolesta riipu. Miten voittekin esittää tuollaisia kommentteja tyyliin "naurettavaa" ja "miehet eivät vaan meikkaa, sillä siisti" tai mikä pahinta, "oma mies saisi huutia tuollaisesta". Siis oikeasti?!

Nämä mammat ovat varmaan niitä samoja, jotka eivät pue poikavauvoja esim. punaiseen, koska sehän on TYTTÖJEN VÄRI eikä niin voi tehdä...

Vierailija
18/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuli ihan ero näitten meikkileikkien seurauksena. En vaan enää jaksanut sitä, että aina oli ripsari jätetty lavuaarin reunalle kuivumaan ja poskipunat meni sekaisin. Siis onhan aivan kestämätöntä, että joudun aamukiireessä tupsuttelemaan ruskehtavaa punaa vahingossa ja hän sitten tupsuttelee mun roosaan vivahtavaa! En vaan enää kestänyt. Ettekä usko, mikä kalabaliikki syntyi kun meni luomivärit sekaisin! Nyt mulla on omat elämä ja omat meikit!

Vierailija
19/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ex-poikaystäväni "ehosti" itseään juuri AP:n kuvailemalla tavalla. Kukaan ei koskaan huomannut kosmetiikkaa, päivitteli vaan mulle, miten voi olla noin hyvännäköinen mies... Miehen kosmetiikan käyttö on AIVAN YHTÄ HYVÄKSYTTÄVÄÄ kuin naisenkin, eihän se nyt hyvänen aika sukupuolesta riipu. Miten voittekin esittää tuollaisia kommentteja tyyliin "naurettavaa" ja "miehet eivät vaan meikkaa, sillä siisti" tai mikä pahinta, "oma mies saisi huutia tuollaisesta". Siis oikeasti?! Nämä mammat ovat varmaan niitä samoja, jotka eivät pue poikavauvoja esim. punaiseen, koska sehän on TYTTÖJEN VÄRI eikä niin voi tehdä...

mies ei vaan kertakaikkiaan voi KUVITELLAKAAN käyttävänsä jotain ehostuksia.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta en tajua, MIKSI miehen edes pitäisi ehostaa? Ajatus on aivan absurdi mun mielestä-mies työmaalla puuterit nassussa :D Joskus kysyin, että paljon mun pitäis sille maksaa, et voin lakata sen pikkusormen kynnen ja se menis töihin sillee. Ei luvannu mennä... Annetaan vaan miesten olla miehekkäitä, niitten ei tarvi olla "kauniita"!!!

Vierailija
20/35 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä kiinnostais. Vaan ei kiinnosta. Joskus olen yrittänyt sanoa, että koitettas vähäbn vaan huvikseen meikata se, mutta kun ei. No ei se mitään kelpaa näinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme