Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin bb-unta. Tiedän että tekin näitte. Kertokaa omanne

Vierailija
01.11.2009 |

Näin unta Samista. Sami oli humalassa, hän lauloi minulle kuinka naiset rakastuvat renttuihin ja kertoi kuinka rakastikaan minua.

Sitten Kätlin pölähti paikalle ja läimäytti minua poskelle. Olin pöyristynyt ja hain Samilta myötätuntoa, sitä ei koskaan tullut.

Koko bb väki räjähti nauramaan minulle humalaisessa kuorossa.

Herättyä olin pettynyt bb-talon väkeen. Aamu oli pilalla.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kova kakkahätä jota pidättelin talossa. kauhistutti käydä kameran edessä kakkilla.

heräsin yöllä kakkille.

Vierailija
2/33 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sampolta unessani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo haki musta turvaa ja lohdutusta tilanteessa, joten aloin imettää Sampoa. Muahahha. Siis oikeesti.

Vierailija
4/33 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menetin voittorahani kun en kehdannut kieltäytyä hyväntekeväisyydestä. Lahjoitin 50 000e suorassa lähetyksessä jonnekkin hevonkukkulaan. Sitten harmitti.

Vierailija
5/33 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat av-palstalla. Nino kertoi minulle unessani että me ollaan juuri sellaisia kuin ollaan aitoja ja jos se ärsyttää muita niin DAA

Vierailija
6/33 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin. Nukahdin ja chat oli päällä. Näin kiihkeää unta nikosta.. Yöks..

Vierailija
7/33 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain muista enää.

Vierailija
8/33 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bb:ssä..ja siitä tuli hirvee morkkis ja hävetys. Siis se oli niin todentuntuista. Vielä aamulla mietin, että voi kääk ku koko Suomen kansa näki.

9/33 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoi panssarivaunulla seinän läpi hakemaan mut pois talosta.

Vierailija
10/33 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tiesit. Valitettavasti en vain muista yhtään mitä unta. Heräilin vaan pitkin yötä ja aina tajusin että taas näin BB-unta. Pääosassa oli kuitenkin Cathy ja yritin olla kauhean huomaavainen häntä kohtaan ja läksytin junttimiehiä kun töksäyttelivät vähän väliä jotain typerää.

Vierailija
11/33 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... harrastin HYVÄÄ seksiä Esa A:n kanssa. Oli todella herkullinen uni.

Kaikkea sitä ihminen unissaan puuhaa...

Vierailija
12/33 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:n apinapojat pitivät minusta kiinni etten päässyt karkuun ja Toni pieraisi kasvoilleni varren kera.

Jäin itkemään yksin jolloin Esa kommentoi että " se mikä ei tapa vahvistaa"

Vierailija
13/33 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esa voittoon

Vierailija
14/33 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olin unessa Dana. Kävin himoissani Esa A:aan kimppuun kuin sika limppuun. Esa istui baarijakkaralla ja muista välittämättä istahdin hajareisin hänen syliinsä suutelemaan. Ihme kyllä Esa ei vastustellut mitenkään vaan oli täysillä mukana.

Siinä unessa oli sama fiilis kun mieheni kanssa joskus nuorena kun saatoimme suudella tunteja putkeen sylikkäin.

Vierailija
15/33 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä näkee joka yö unia.?

Vierailija
16/33 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sietää kyseistä jätkää yhtään livenä mutta märkiä unia näen siitä usein!

Vierailija
17/33 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pisti porukan runtuun-.

Vierailija
18/33 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin talossa hirveen läheiset ennen sitä..

Koskettava uni, mikä vaivas koko aamupäivän, mutta nyt jo naurattaa ja ihmetyttää, miksi moinen..

Vierailija
19/33 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rationaalisesti yllättynyt kun Esa a ei antanutkaan palkintorahoistaan 20 000 hyväntekeväisyyteen vaan ilmoitti huijanneensa "pelissä".

En pitänyt huijatuksi tulemisesta vaikka nautin kun hän oli huijannut muita. Päätin rynnätä katsomosta Esa a;n kurkkuun kiinni mutta järjestysmiehet saivat minut aisoihin.

Järjestysmiehinä olivat Toni ja Sami.

Olin kauhuissani sillä vaistomaisesti ahdistuin ajatuksesta että kohta ne pieree kasvoille!

Vierailija
20/33 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme Markon, Ninon, Sambon ja Ragnarin kanssa ringissä. Suunnittelimme homojen liittoa bb-taloon.

Olin ilmeisesti unessa mies?! No minut oli hyväksytty homojenliittoon bb-talossa. Suunnitelmiin kuului äänestää täyspäinen heteromies Aso ja Sami ulos. Tonia emme haluneet ulos sillä hän oli mielestämme selvä kaappihomo.

Meillä oli hauskaa ja muistan nauraneeni mahakippurassa Ninon jutuille kunnes herätyskello soi ja vähän häpesin untani..