Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisitte, jos olisitte reissussa viikonlopun ja anoppi

Vierailija
01.11.2009 |

tulisi sovitusti lapsenlikaksi ja samalla hänen tyttärensäkin tulisi teidän kotiin ja kukaan ei edes ilmoittaisi asiasta isäntäväelle? Itseäni ainakin riepoo tällä hetkellä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei riepoisi, vaikka hänen tyttärensä onkin jo niin iso, ettei meille tulisi, koska anoppi on ihan ok.

Miksi sua riepoo se, että tytär tuli teille?

Vierailija
2/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska anopin tyttäret olivat nelikymppisiksi napanuorassa äitiinsä. En silti pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tytärhän ilmeisesti on lapsesi täti? Minusta se ainakin olisi mukavaa lastenkin kannalta. Riippuu tietysti ihmisestä, voihan se täti olla kamalakin...

Vierailija
4/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poikia hänellä on kaksi, ja jos toisi mieheni veljen, asia olisi ok. On tuonut joskun ystävättäriäänkin, aina on asiaa etukäteen kysynyt, vaikka ei olisi todellakaan tarvinnut.

Vierailija
5/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka! toivottavasti anoppi lukee tämän ja jättää tulematta kokonaan seuraavalla kerralla.

Eikö se nyt ole yksi lysti, onko taloosa yksi vai kaksi lähisukulaista!?

Vierailija
6/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole yksi lysti, onko taloosa yksi vai kaksi lähisukulaista!?

Joskin meidän tapauksessamme anopin tytär (miehen sisar) olisi ilman muuta tervetullut :)

Vierailija
7/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin tekemisissä. Eikä meillä pääsisi tapahtumaan sellaista, ettei siitä kerrottaisi.

Vierailija
8/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne sitten keitä tai kenen kutsumana tahansa.

Mun anoppini tyttäret (eli kälyni) ovat hyviä, suorastaan parhaita ystäviäni, ja olisin todella ihmeissäni jos he viettäisivät viikonloppua meillä "salaa" (eli asiasta jätettäisiin varta vasten, järjestelmällisesti ja tietoisesti kertomatta minulle). Loukkaantuisin kyllä todella moisesta ja ennen kaikkea ihmettelisin kovasti, sillä antaisin kyllä ilman muuta luvan jos sitä kysyttäisiin.

Vierailija
9/9 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi kohteliasta ainakin ilmoittaa, että minäkin olen tulossa teille viikonlopuksi. Ja vahdittava oli tässä tapauksessa 14v tyttö, joten kyllä se mummi olisi yksinkin pärjännyt. En vaan itse kehtaisi mennä toisten taloon kertomatta isäntäväelle asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä