Mikä mussa on vikana kun ainainen siivoaminen rassaa!!!
Olisi kiva viikonloppuna tehdä jotain muuta kuin siivota ja järjestää, mutta aina sitä siivoamista löytyy jos sattuu "vapaa" viikonloppu ( ei siis mennä mummeja tervehtimään, ei ole yhtään synttäreitä tms)
Tän päivän urakka oli auton pesu sisältä ja ulkoa + normaali pyykkisavotta. ( Pesen viikolla 2-4 koneellista ja viikonloppuna sama tahti, riippuu onko pyyhkeitä ja lakanoita vai ei. Nyt on lasten ulkovaatteita kun kurastuvat ihan kauheean kuntoon viikossa.
Olisi kiva askarrella tai tehdä käsitöitä tai ihan mitä vaan mutta kun aina täytyy ensin siivota ja sitten vasta olisi mahdollisuus tehdä jotain kivaa :(
Kommentit (5)
Jos minä asuisin yksin, en sotkisi sen jälkeen kun olisin siivonnut. Nyt meillä sotkemispuolen hoitaa kolme lasta ja mies ja minä olen se ainoa joka täällä siivoaa.
Melkein kateeksi käy teitä yksineläjät, ei tarvitse siivota muiden sotkuja 24/7.
Kun kotona ehtii olla vain pari tuntia päivässä valveilla, niin siivoaminen ei ole prioriteettilistalla ensimmäisenä. Lisäksi vaativa työ vie yleensä sen verran tehokkaasti mehut, etten jaksa paljoa kodista huolehtia.
Eikös täällä aina paasata siitä, miten miehen ja lapset voi kouluttaa siivoamaan itse omat jälkensä? :D
valintakysymys: rassaako jatkuva siivoaminen vai sekainen koti. Minä valitsen jälkimmäisen, ja saan enemmän aikaa lasteni kanssa.
raskaalla kädellä, niin huomaatte, ettei sotkua tule lainkaan niin paljon kuin ennen.
En voi nauttia tuloksista, kun tiedän, että kohta sama show on vedettävä uudestaan. Ja mä sentään asun yksin!