Että mua ärsyttää tän tyypin työpaikkailmotukset
Lähettämötyöntekijä, H S Oy, Lahti
H SOy on Lahdessa välipala sekä herkuttelutuotteita valmistava yritys. Yhtiössämme työskentelee 25-30 henkilöä seitsemänä päivänä viikossa paitsi Jouluna. Tuotteitamme löytyy parhaiten eteläisen Suomen vähittäiskaupoista sekä liikenneasemilta.
Myyntimme jatkaessa nousuaan tarvitsemme lisähenkilökuntaa. Lähettämömme toimii su-to klo 18-06 välisenä aikana jolloin myös tuotantotilat peruspestään. Jos olet notkeaselkäinen ja omaat hyvän näön sekä osaat lukeakin vielä niin mieti tarkasti, jospa kyseessä olisi juuri sinulle sopiva työ. Maksamme työstä palkkaa jos haluat. Jos haluat esitellä kykyjäsi esim. työelämävalmennuksen kautta, mainitse hakiessasi sekin.
Työ käsittää siis viitenä yönä tehtävää lähettämötyötä, johon sisältyy myös siivousta.
Hakemukset ja kysymykset mielellään emaililla mika.makela@harmafood.fi.
Meillä on myös opiskelijoille harjoittelupaikkoja.
Työpaikan osoite LAHTI
Palkkaus Suhtkoht normaali
Työ alkaa 07.11.2009, sopimuksen mukaan
Työaika yötyö
Työn kesto yli 12 kuukautta, jatkuva
Haku päättyy 13.11.2009
Ilmoitus jätetty 29.10.2009
Joo mä vähän sensuroin yrityksen nimeä. Tällä firmalla on suht usein näitä typeriä työpaikkailmoja ja kävin mäkin kerran siellä työhaastattelussa ja tämä pomo " lupasi palata asiaan ".
Kommentit (13)
Maksamme työstä palkkaa jos haluat.
Työ on selvästi ihan paskaa, mutta sekin on suoraan kerrottu. Maksamme palkkaa jos haluat on oikeasti ihan hauska. Ihme tosikkoja.
sen kyseisen firman koko nimeä edelleenkään. Ja joo, kun mä kävin tuolla työhaastattelussa niin tämä pomo katsoi mua kun halpaa makkaraa ja vaikutti muutenkin ihan ääliöltä. Ei kai siellä kukaan kauaa viihdykään: siis sellasen mielikuvan mäkin saanut.
Ap
Siinä on sen firman emoyhtiön nimi, ääliö täytyy olla jos ei tuota (googlettamallakaan) ymmärrä.
Tyhmä olet ap sinä.
kun yrityksen tarkoitus on olla näkyvissä ja hankkia työvoimaa. Näinhän sitä huomiota sitten saa.
tänne laittaa vaikka ilmoituksen sellaisenaan ja sensuroimatta mitään ja kertoa omat kokemukset. ei ole laitonta!
on aika lähellä kunnianloukkausta.
on aika lähellä kunnianloukkausta.
sanoi vaan että haastattelija katsoi kuin halpaa makkaraa, mitään muuta ei sanonut ja tuossa ei ole MITÄÄN väärää.
laitoin sähköpostia tuolle ilmoituksen laittajalle ja linkin tähän palstaan.
Eiköhän ap perästä kuulu...
laitoin sähköpostia tuolle ilmoituksen laittajalle ja linkin tähän palstaan.
Eiköhän ap perästä kuulu...
lukihan siinä vielä ääliöstäkin. no joo en sitten tiedä, jos tää ko. henkilö haluais nostaa jutun tästä niin ehkä sitten. toisaalta ap vain kertoi ajatuksensa tapahtuneesta. itse en kyllä nimiä paljastais, ainakaan suoraan haastattelijan nimeä, onko tuo mika kuitenkin oikea nimi eikä keksitty?
Tollanen ilmo sillä mollin sivuilla on ja on ollut useammankin kerran ja tämä on ihan faktaa. Joo ja en pitänyt haastattelutilanteesta enkä kyseisestä pomostakaan, että j0os tästä nyt menee hernemaissipaprikapussi nekkuun niin menköön.
Ap " tärisee "
Palkkaus: Suhtkoht normaali, maksamme työstä palkkaa jos haluat :D:D:D Ei ole todellista...