Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehosi reagoi aromivahventeisiin? Natriumglutamaatiin?

Vierailija
01.11.2009 |

a.k.a E621

Mulla vatsa turpoaa ihan järkyttäviin mittoihin ja sitten ne ilmavaivat, aromit on todella vahvennettuja!

Heti syömisen jälkeen tulee myös aina leukaan(kumma juttu) samaan paikkaan kuiseva hyttysen piston näköinen pahkura.

Vatsavaivat siis pahoja!!!

Mites muilla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

natriumglutamaattia.

Eli jos tykkäätte käydä kiinalaisessa syömässä niin älkää nyt joka viikko ainakaan lapsillenne sitä syöttäkö, vaikka kuinka siitä pitäisivät.

Kinkit lisäävät sitä valkoista jauhetta (=aromivahvenne natriumglutamaatti) ruokiinsa yltiömäisen paljon (Suomessa).

Omassa maassaan maustavat ruoan ensin mausteilla. Jostain kumman syystä täällä pohjolassa tuppaavat desikaupalla aromivahvennetta ensin.

Vierailija
22/25 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon likinäköisiä ja syyksi epäillään juuri arominvahventeen liikakäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin voit väittää että edellisen viesti oli idioottimainen, sinun olisi osoitettava että kirjoittajan lasten laihuus ja kranttuus a) on huono ominaisuus ja että b) se johtuu natriumglutamaatin syönnistä.

kieltämättä mä olen tyytyväinen, jos saan lapset syömään edes lisäämällä aromisuolaa. Sehän lihottaa, eikö? Lisää ruokahalua? Ja lapset eivät haluaisi syödä mitään, ja ovat alipainon rajoilla.. Eivätkä tule kipeäksi... Olenhan alkanut välttämään tuota. Mutta se on vain hyvää, eikä kellekään tule oireita.

natriumglutamaattia. Voiko näin idiootteja olla? Ilmeisesti voi ;-(((

Myös rakastavat aromisuolaa.. Ja laihoja ovat, ja kranttuja...

Vierailija
24/25 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin voit väittää että edellisen viesti oli idioottimainen, sinun olisi osoitettava että kirjoittajan lasten laihuus ja kranttuus a) on huono ominaisuus ja että b) se johtuu natriumglutamaatin syönnistä.

kieltämättä mä olen tyytyväinen, jos saan lapset syömään edes lisäämällä aromisuolaa. Sehän lihottaa, eikö? Lisää ruokahalua? Ja lapset eivät haluaisi syödä mitään, ja ovat alipainon rajoilla.. Eivätkä tule kipeäksi... Olenhan alkanut välttämään tuota. Mutta se on vain hyvää, eikä kellekään tule oireita.

natriumglutamaattia. Voiko näin idiootteja olla? Ilmeisesti voi ;-(((

Myös rakastavat aromisuolaa.. Ja laihoja ovat, ja kranttuja...

Vierailija
25/25 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin lasten ruuissa. En tiedä mihinkä reagoin milloinkin, kun elimistöni on aina sekaisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän