Miten kehosi reagoi aromivahventeisiin? Natriumglutamaatiin?
a.k.a E621
Mulla vatsa turpoaa ihan järkyttäviin mittoihin ja sitten ne ilmavaivat, aromit on todella vahvennettuja!
Heti syömisen jälkeen tulee myös aina leukaan(kumma juttu) samaan paikkaan kuiseva hyttysen piston näköinen pahkura.
Vatsavaivat siis pahoja!!!
Mites muilla?
Kommentit (25)
paljon likinäköisiä ja syyksi epäillään juuri arominvahventeen liikakäyttöä.
Ennen kuin voit väittää että edellisen viesti oli idioottimainen, sinun olisi osoitettava että kirjoittajan lasten laihuus ja kranttuus a) on huono ominaisuus ja että b) se johtuu natriumglutamaatin syönnistä.
kieltämättä mä olen tyytyväinen, jos saan lapset syömään edes lisäämällä aromisuolaa. Sehän lihottaa, eikö? Lisää ruokahalua? Ja lapset eivät haluaisi syödä mitään, ja ovat alipainon rajoilla.. Eivätkä tule kipeäksi... Olenhan alkanut välttämään tuota. Mutta se on vain hyvää, eikä kellekään tule oireita.
natriumglutamaattia. Voiko näin idiootteja olla? Ilmeisesti voi ;-(((
Myös rakastavat aromisuolaa.. Ja laihoja ovat, ja kranttuja...
Ennen kuin voit väittää että edellisen viesti oli idioottimainen, sinun olisi osoitettava että kirjoittajan lasten laihuus ja kranttuus a) on huono ominaisuus ja että b) se johtuu natriumglutamaatin syönnistä.
kieltämättä mä olen tyytyväinen, jos saan lapset syömään edes lisäämällä aromisuolaa. Sehän lihottaa, eikö? Lisää ruokahalua? Ja lapset eivät haluaisi syödä mitään, ja ovat alipainon rajoilla.. Eivätkä tule kipeäksi... Olenhan alkanut välttämään tuota. Mutta se on vain hyvää, eikä kellekään tule oireita.
natriumglutamaattia. Voiko näin idiootteja olla? Ilmeisesti voi ;-(((
Myös rakastavat aromisuolaa.. Ja laihoja ovat, ja kranttuja...
etenkin lasten ruuissa. En tiedä mihinkä reagoin milloinkin, kun elimistöni on aina sekaisin...