Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta ns. sosiaaliviranomaisten voittamisesta?

Vierailija
01.11.2009 |

Siis jos tiedätte olevanne oikeassa, ettekä suostu antamaan periksi ennen kuin ns. oikeus on voittanut. Kysessä lapsen tapaaminen valvotusti (oikeudessa määrätyistä syistä, väkivalta- yms taustaa), ja tapaajana persoonallisuushäiriöinen henkilö (narsisti) joka pyörittää sossun ämmiä ihan mennen tullen, vilkkusilmä kun on ja puhuu kuin ruuneperi. Ja ämmät on kuin sulaa vahaa, eikä tajua että niitä vedätetään. Ite tiedän koko kuvion kaiken vedätyksen taustalla, ja näen tilanteen läpi, mutta sossuämmät on niin vilkkusilmän lumoissa, että ei usko mua. Mutta mähän en anna periksi, ennen kuin oikeus on voittanut, ja ämmät on joutuneet myöntämään olleensa väärässä. Kellään vastaavia kokemuksia, vai kannattaako muuttaa vaan muualle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse toimia asiallisesti ja määrätietoisesti. Kerätä todisteet vedätyksestä ja esittää ne siten että sosiaaliviranomaiset eivät menetä kasvojaan (ihan vain sen vuoksi että silloin kenen tahansaa ihmisen on helpompi muuttaa mielipidettään).

Tekstistäsi päätellen sinullakin on kyllä hiukan asenteessasi parannettavaa...

Vierailija
2/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ämmät on joutuneet myöntämään olleensa väärässä.

Eikö olisi sittenkin paras saada se asia korjattua kuin lähteä taistoon sillä periaatteella että jonkun täytyy myöntää olleensa väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein hallintokantelun, joka nolasi heidät myös esimiehensä silmissä.

Vierailija
4/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kivuttomampi" olis vaan saada heidät myöntämään olevansa väärässä ja muuttaa omaa asennettaan ja toimintatapaansa. Olen menossa sosiaaliasiamiehen kanssa asiasta palaveriin, seuraava askel on hallintokantelu. Ämmistä puhun ihan sen takia, että mun silmissä ne on jo niitä. Olen ihan fiksu ja koulutettu ihminen, joka ei pahemmin ämmittelyä harrasta, mutta myös minulla on ns. joku raja, jonka ylitettyään ihminen on silmissäni ämmä. - ap -

Vierailija
5/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin sit muualee mut vieläkin exä pyörittää sen alueen lastenvalvojaa 6 ja 0.

Vierailija
6/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiantunteva ja hyvä palvelu kaiken kaikkiaan kunnallisissa asioissa. Suosittelen kaikille narsisitien uhreille Tampereen välttämistä!!! - ap -

Vierailija
7/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein minäkin mutta asian käsittely on vielä kesken. Tosin jo kertominen hallintokantelusta auttoi vähän korjaamaan sosiaalityöntekijöiden asennetta. Kannelkaa kaikesta mahdollisesta jos vaan aihetta on.

Vierailija
8/8 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on 14 vrk + 7 vrk postitusaikaa tehdä valitus. Se osoitetaan sun kunnan sosiaalilautakunnalle. Jos olet tyytymätön sen päätökseen valitettuasi, voit valittaa hallinto-oikeuteen.

Valituksessa pitää olla päätöksen numero ja pvm, vaatimuksesi ja perustelut niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan