Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako 18vuotias

Vierailija
01.11.2009 |

tai lähinnä hänen kaverit - lähteä lentäen ulkomaille?siis 18v saa mutta miten on jos kaverit 17v? oma poika täyttää kohta ja hän miettii jos lähtisivät kaveriporukassa jonnekin. Hän täyttää tammikuun alussa ja kaikki kaverit kesällä / syksyllä. Itse uskon että esim risteily ei onnistu, eikö kaikkien pitää olla 18v? entäs lento + hotelli jonnekin? entäs pelkkkä hotelliyö hesassa? tietääkö joku?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikoinaan 17-vuotiaana kaverini kanssa kahdestaan viikon etelässä. Olimme molemmat 17 matkan alkaessa, toinen meistä täytti perillä 18 ja toinen heti kotiin palattuaan. Siitä on kauan, yli 20 vuotta, mutta en kyllä muista, että olisi ollut mitään ongelmaa minkään tahon kanssa...

Vierailija
2/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että esim avioerolapset eivät lennä ulkomaille YKSIN jo ala-asteiässä toisen vanhemman luo??? Eli ihan sallittua on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteilyillä on ikärajat sen takia, että niillä yleensä dokataan niin rajusti, varsinkin viikonloppuisin.

Vierailija
4/4 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään hyvin ylesiä on "teinien" matkat bulgaariaan... paikka on teinejä täynnä itse en sinne menisikään.. ja ekan kerran kun poikaporukka lähti meillä niin nuorin oli vasta 16v, vanhin taisi olla 18...