Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada vauva juomaan pullosta, alan olla epätoivoinen

Vierailija
01.11.2009 |

Meidän tyttö on nyt 4kk ja itki ensimmäiset 3kk, oli ilmeisesti koliikkia, koska nyt on itkut vähentyneet, eivät kyllä kokonaan poistuneet. Tyttö syö kuitenkin suhteellisen usein, tunnin tai puolentoista välein päivisin ja parin tunnin välein öisin ja nukahtaminen syönnin jälkeen kestää. Minä alan olla todella väsynyt ja on koitettu saaha tyttö juomaan pullosta huonolla menestyksellä. On koitettu erilaisia tuttiosia ja sitä etten minä antais pullosta jne, mutta ei vaan kelpaa muu kun tissi. Oisko jollain vielä jotain konsteja, että pullo kelpais edes joskus jotta isi vois hoitaa välillä yösyötöt ja minä saisin välillä levätä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullosta maitoa suuhun. Siis niin että tutti on suussa ja puristat siitä maitoa kielelle.

Näin meillä poika oppi juomaan pullosta.

Vierailija
22/22 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelvannut maito siitäkään. Allergiat on tutkittu eikä niiden mukaan ole allergiaa. Hörpyyttämistäkin on kokeiltu, mutta yllätys yllätys sekin huonolla menestyksellä.

Nokkamuki on ainoa, jota ei olla kokeiltu ja kuten jo taisin aiemmin kirjottaa, et jos silläkään ei juo niin sitten jatkan suosiolla imetystä. Toki muutenkin olisin jatkanut, mutta ois ollu kiva välillä yks yö nukkua.

Tuota huudatustakin on kokeiltu, ei siis älyttömän pitkään oo nälässä pidetty, mutta jonkin aikaa ja siltikään ei oo kelvannut enkä kyllä vois kuvitella, että koko yö huudatettais vaan siks, että haluaisin nukkua, tuntuis jo rääkkäykseltä. Ennemmin imetän, jos ei pullot tai muki kelpaa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla