Mun lompakko hukkui eilen ravintolaan ja se ravintola on auki vasta viikon päästä
seuraavan kerran :O Mitähän mun kannattais tehdä? Kortit kuoletin jo viime yönä.
Kommentit (8)
kuskataan joka maanantai tai tiistai löytötavarat poliisilaitokselle. ja on siellä ravintolassa varmasti joku päällikkö viikolla töissä. mutta käväise löytötavaratoimistossa.
Luuletko, että se lompakko on enää ravintolassa?
Vierailija - 01.11.09 12:18 (ID 9449218)
Käy tai soita löytötavaratoimistoon.
Luuletko, että se lompakko on enää ravintolassa? Vierailija - 01.11.09 12:18 (ID 9449218)Luuletko, että se lompakko on enää ravintolassa?
Vierailija - 01.11.09 12:18 (ID 9449218)
kävi samoin kerran että katosi.. No kortit toki kuoletettiin heti mutta vaikka seuraavana päivänä soitin ravinotlaan ja jätin numeronikin niin ei sitä muka ollut missään. Kuitenkin 3 viikon päästä tuli poliisi löytötavatoimistosta kirje että oli löytynyt ja just tästä ravintolasta, eivät tosiaan mulle silti ilmottaneet vaan toimittavat poliisille suoraan. No olin just ehtiny hankkia uuden ajokortin ja muutki pari korttia mitkä sattu sillon oleen mukana. Onneks oli vaan baarivarustus rahapussista ettei tosiaan kaikkia mahdollisia kortteja..
aika tyhmä olet jos näin kuvittelet, mut sopiihan sitä kokeilla onneaan tietenkin
Vierailija - 01.11.09 12:29 (ID 9449267)
pääseekö talkkari tmv. avaamaan. Jollei ravintolan oma numero vastaa, niin selvitä omistaja yritysrekisteristä.