Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään sain plussan, huomenna työpaikan sikainf.rokotukset?

Vierailija
01.11.2009 |

Join eilen 3 lasia viiniä. mitä ihmettä teen? olen aivan pihalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan kausi-influenssarokotuksia????

Vierailija
2/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin serkkuni saaneen ensimmäisten joukossa, kun on apteekissa farmaseuttina. Ei ole mitään perussairautta, vaan ihan työn perusteella on saanut rokotuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä sairaanhoitoala.

plussasin myös eilen yllättäen ja tajusin samantien kuuluvani raskaana oleviin..eli voinko tän tiedon kanssa nyt mennä rokotusjonoon vai pitääkö olla neuvolan asiakas?

Ainakaan terveydenhuollon ohjeessa ei sanottu mitään raskaana olevien kohdalla että pitääkö olla jo käynyt neuvolassa tai millä viikolla pitäs olla...

Vierailija
4/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikan terveydenhoitaja kieltäytyi antamasta kausi-influenssarokotusta, kun olin juuri plussannut viime viikolla.

Työtervbeyslääkärin mielestä olisi ollut ok ottaa kausi-ingluenssarokotus, mutta työterveyshoitaja oli sitä mieltä, että alkuraskaudesta ei kannata. Sanoi, että jos ehdoin tahdoin sen halua, joudut meneen toiselle rokottajalle.

Ajattelin, että mieluummin sitten saurastan yhden influenssan.

Sikainfluenssasta mulle sanottiin samassa yhteydessä, että rokote annetaan vasta myöhemmin raskauden aikana.

Vierailija
5/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskautta ei tarvitse todistaa millään dokumentilla sikainfluenssarokotetta hakiessa. kai ne sulle pissakokeen tekee, jos jotain todisteita haluaa.

Vierailija
6/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan huomenna siihen rokotukseen ja kun myöhemmin menet neuvolaan, kerrot siellä, että sut on jo rokotettu.

Sori nyt vaan ap, mutta et kuulosta kyllä ihan terveydenhuollon ammattilaiselta, vaan pikemminkin amatööriltä.

Vierailija
7/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis työni vuoksi otettavat rokotteet ja ne haetaan terveyskeskuksesta. Hoidan sairaita pikkuvauvoja ja vastasyntyneitä mutta en sairaalaolosuhteissa, joten olemme silti 1 rokotusjonossa. Tuo rokotus huolestuttaa alkuraskaudessa, voiko aiheuttaa epämuodostia tms. ap

Vierailija
8/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otanko tuon rokotuksen? ap

Vierailija
9/10 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sikainfluenssa aiheuttaa.

Vierailija