G:minkälaisista asioista teille on opettaja soittanut kotiin?
Soittaako helposti? Mietin että onko heillä joku "määräys" mitkä asiat pitää ilmoittaa kotiin vai onko se opettajan oma asia mitä ilmoittaa ja mitä ei. Kun meille opettja soitti mielestäni aika pienestä asiasta ja itsekin kuulosti siltä että oli sitä mieltä että tosi pieni asia kyseessä. En oikein osannut sanoa juuta enkä jaata sitten
Kommentit (10)
Kyllä mua usein naurattaa kaikki ne hölmöilyt, joita lapset tekee. Suurimmat naurut ainakin mää saan jälkikäteen tommosista kiuaskusemisista jne. Tottahan siinä hetkessä, ku joku tolvana kusasee kiukaalle, hermo menee. Mut jälkikäteen naurattaa.
Ope
kun tyttö oli lintsannut useamman viikon. polttanut tupakkaa vessassa ja viillellyt itseään koulun katolla. Lisäksi th soitti, kun epäiltiin tytön raskautta ja kun piti saada lupa lähetteeseen äitiyspolille. Ja kerran soitti ilkivaltatapauksesta myöskin
teille soitellut raskausepäilystä!
Itse olen soitellut esim. lintsaamisesta, kiusaamisesta, tunnilla riehumisesta, tupakoinnista, sairastumisesta, loukkantumisesta välitunnilla...
t. ope
ei siis soittele, mutta sähköpostia tulee runsaasti. Ihan kaikesta saadaan tietoa, tietysti kokeista, muista jankohtaisista asioista, mutta myös jos on häirinnyt tunnilla tai leikit pihalla on varrallisia ( koskien kaikkia poikia). Myös on kysellyt onko lapsen näkö testattu yms.
- ei ole aikoihin tehnyt läksyjä
- on harrastanut seksuaalista häirintää
- on kussut koulun retkellä kiukaalle
isompi kolmannella. Opettaja on soittanut tasan kerran kotiin; silloin kun pienempi sairastui mahatautiin koulupäivän aikana. Sähköpostilla hoidetaan tiedotus jne asiat.
kun tyttö oli lintsannut useamman viikon. polttanut tupakkaa vessassa ja viillellyt itseään koulun katolla.
Lisäksi th soitti, kun epäiltiin tytön raskautta ja kun piti saada lupa lähetteeseen äitiyspolille.
Ja kerran soitti ilkivaltatapauksesta myöskin
- ei ole aikoihin tehnyt läksyjä
- on harrastanut seksuaalista häirintää
- on kussut koulun retkellä kiukaalle
T: ope
kun tyttö oli lintsannut useamman viikon. polttanut tupakkaa vessassa ja viillellyt itseään koulun katolla.
Lisäksi th soitti, kun epäiltiin tytön raskautta ja kun piti saada lupa lähetteeseen äitiyspolille.
Ja kerran soitti ilkivaltatapauksesta myöskin
teille soitellut raskausepäilystä!
t ex-huligaanipojan mami