Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin lastenlääkäriltä possurokotuksesta

Vierailija
31.10.2009 |

ja hän oli sitä mieltä, että ei kannata rokottaa lapsia vielä Pandemix-rokotteella, sillä sitä ei ole testattu alle 18-vuotiailla! Hän sanoi että kannattaa odottaa, että markkinoille tulee seuraava rokote joka on testattu myös lapsilla.

Mitä mieltä te olette? Minä uskon kyllä jonkin verran lääkäriä enkä ole vielä rokotuttamassa lapsia :/ Itselleni kyllä uskallan varmaan ottaa sen rokotteen kun sitä on testattu jo aikuisilla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulkaa mitä luulette mutta noin lääkäri sanoi minulle eilen! Kysyin että rokottaisinko lapseni ja hän (joka saisi rahaa siitä!!!) sanoi että ei suosittele vielä! Siksi kysyn täältä kun en nyt tiedä, luulisi lääkärin tietävän asioista! Mutta mistäs tiedän kuinka hyvät tiedot hänellä on?

Vierailija
22/24 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lääkärisi ei olisi sanonut noin. Lääkäreitäkin on moneen junaan ja osa jää asemalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit eivät ehkä osaa tajutakaan kuinka tietämätöntä kansa on. Ja melkein yhtä tietämättömiä rokotteiden suhteen ovat muuten omat kollegani, sairaanhoitajat. Perusteelliset, koko henkilökunnan kattavat nimenomaan rokotteiden tarpeellisuutta ja turvallisuutta käsittelevät tiedotustilaisuudet olisivat olleet tarpeen. Silloin rokotteiden ottamisen kanssa ei olisi jahkailtu hoitohenkilökunnan keskuudessa.

Vierailija
24/24 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulkaa mitä luulette mutta noin lääkäri sanoi minulle eilen! Kysyin että rokottaisinko lapseni ja hän (joka saisi rahaa siitä!!!) sanoi että ei suosittele vielä! Siksi kysyn täältä kun en nyt tiedä, luulisi lääkärin tietävän asioista! Mutta mistäs tiedän kuinka hyvät tiedot hänellä on?

pimeänäkö tarjosin, ja mistä se lääkäri sanoi hankkivansa rokotuksen? Kerro nyt heti tuon lääkärin nimi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi