Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6, 5 ja kaks 4-vuotiasta pihalla ilman aikuista?

Vierailija
27.05.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisitko jättää? Piha on rauhallinen, ei autoja.

Vierailija
2/4 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näyttää olevan meidän kadulla ihan arkipäivää. Omakin kohta 4-v. huitelee muutamien naapureiden pihoilla itsekseen kavereiden kanssa eikä siellä tai meilläkään kukaan aikuinen jatkuvasti lasten seurassa ole. Jotenkin hirvittää, mutta meilä ei ole kuin tuo yksi 4-v. joka on kohtalaisen tottelevainen, joten luotan häneen. Lisäksi asuinalue on uusi, siis pihat ei ole vielä kasvaneet, joten näkyvyys on kohtalaisen hyvä pihalta toiselle.

Jos nämä 6,5 ja 2x4-vuotiaat olisivat omiani, uskaltaisin jättää heidät keskenään omaan pihaan, mutta yksikään noista olisi minulla vain hoidossa, vahtisin heitä tarkemmin. Tämä siksi, että usein lasten ideat on lennokkaampia, kun on vieraampaa leikkiseuraa ja myös siksi, että vieraista lapsista vastuu painaa vieläkin enemmän kuin omista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu tietenkin siitä pihastakin. Minä olen päästänyt hetkeksi jo 3,5 vuotiaan poikani yksin omakotitalon pihaan, vaikkei piha olekaan aivan kokonaan aidattu (portti puuttuu, muualla aidat). 7v siskonsa kanssa on myös saanut olla keskenään pihassa leikkimässä.

Vierailija
4/4 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastas ok. Kait nyt pihalle uskaltaa ton ikäset jos kerta tiellekkin.