Lue keskustelun säännöt.
Kun käytät peel-off naamioita, niin onko sinulla tapana tiirailla, kuinka paljon epäpuhtauksia lähti
31.10.2009 |
siitä kuivuneesta naamiosta. Vai olenko ainoa huonotapainen?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tähän naamaan sipaisin ja kauniiksi luulin tulevani... Mitä lie sitrushedelmä-laastia oli. Ei se halunnut kunnolla "peel-off", joten näytin hetken aikaa Hannibal Lecteriltä, joka on naamapiiskattu nokkosilla. Ei, en jäänyt tarkastelemaan epäpuhtauksia....