Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käytät peel-off naamioita, niin onko sinulla tapana tiirailla, kuinka paljon epäpuhtauksia lähti

Vierailija
31.10.2009 |

siitä kuivuneesta naamiosta. Vai olenko ainoa huonotapainen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän naamaan sipaisin ja kauniiksi luulin tulevani... Mitä lie sitrushedelmä-laastia oli. Ei se halunnut kunnolla "peel-off", joten näytin hetken aikaa Hannibal Lecteriltä, joka on naamapiiskattu nokkosilla. Ei, en jäänyt tarkastelemaan epäpuhtauksia....

Vierailija
2/2 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollutta ihoa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi