Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet äidistä joka on 30-vuotias ja

Vierailija
30.10.2009 |

kolme lapsen äiti? Lapset ovat 6, 4 ja 1-vuotiaat. Äiti ei ole ollut vielä koskaan työelämässä mutta on opiskellut ammatin ammattikorkeakoulussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on toi ammattikin. En ajattele oikeastaan mitään. Ihan ok tilanne sulla.

Vierailija
2/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 31 ja minulla on 6 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onnellisesti naimisissa, kun on lapsia uskallettu tehdä samaan putkeen. Todennäköisesti mies myös tienaa kohtuullisesti, kun pystyy elättämään perheen, vaikka nainen on kotona. Arvelisin, että tämä perhe ei asu pääkaupunkiseudulla. Nainen on varmaan lämmin ja lapsirakas ihminen.

Vierailija
4/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onnellisesti naimisissa, kun on lapsia uskallettu tehdä samaan putkeen. Todennäköisesti mies myös tienaa kohtuullisesti, kun pystyy elättämään perheen, vaikka nainen on kotona. Arvelisin, että tämä perhe ei asu pääkaupunkiseudulla. Nainen on varmaan lämmin ja lapsirakas ihminen.

Nainen on ollut 22-vuotiaasta asti naimisissa, saman miehen kanssa. Lapset ovat myös kaikki tältä aviomieheltä. Miehellä on hyvä palkka ja se riittää elämiseen. Perhe asuu omistusasunnossa mutta eivät pääkaupunkiseudulla, ja he ovat hyvin onnellisia.

Vierailija
5/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta joka on 27, neljä lasta joista vanhin 8 v. Ei koulutusta, mutta aikoo hankkia sellaisen.

Vierailija
6/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka 30 v, kaksi lasta, ei koulutusta, ei työkokemusta?