Muutamalle taas ennustusta, kerro hieman itsestäsi ja mikä mieltä painaa?
Kommentit (23)
mä olen kolmekymppinen naimisissa oleva pienen vauvan äiti, ja mua painaa epäsosiaalisuteni. Pelkään että lapsellani ei tule olemaan kavereita, koska itsellänikään ei juuri ole, enkä osaa käyttäytyä luontevasti ihmisten ilmoilla.
..nelikymppinen nainen ja mieltä painaa nuorehko, miespuolinen työkaverini.
En ymmärrä mitä hän oikein hakee, onko hän ihastunut minuun vai haluaako hän olla ystäväni vai kuvitteleko itse kenties kaiken?
Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä tälle asialle vai pitääkö vain kärsivällisesti odottaa kunnes kaikki selviää, vaikka en jaksaisi enää hetkeäkään odottaa.
Haluan työrauhani takaisin...
Miksi entiset työtoverit eivät kutsuneet minua illanviettoon?
liitto jatkuu jos vielä jatkuu?
Muuttuuko parempaan vai onko tämä aina yhtä ahdistavaa.
Entä työkuviot?Saanko paremman paikan vai jatkanko tässä.
Aina kun saan lapsen isään etäisyyttä, niin hän ryhtyy lähettelemään viestejä, haluaa tavata jne. Lastaan hän tapaa säännöllisesti, mutta on aktiivisesti muutenkin yhteydessä etenkin silloin, kun minulla rupeaa menemään paremmin. Ja kun hän saa minut takaisin pauloihinsa, niin sitten taas etääntyy ja haluaa pysyä kaverilintajlla.
N35, erosta 3 vuotta
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Oliko S:llä alkava nainen kiinnostunut minusta? Mitä tapahtuu jos tapaan hänet jälleen (mikäli aloitan harrastukseni uudelleen...)?
Entä miten avioliittokriisillemme käy.. miten tästä eteenpäin..
Olen 33-vuotias, luonnonkiharat taipuisat hiukset ja luonteeltani iloinen.
Voisitko kertoa mistä ja milloin löydän elämäni miehen vai joko olen löytänyt ? Millainen hän onv?
isee rajoiteneesuus, rakkauden kortti nousi vahavasti esiin , mutta rajojen löytyminen sinulle hankalaa? Lapsesi tulee pärjämään, sinun ansioistasi, koska hänellä rakastava äiti. Sinä myös löydöät ystävän.
miten avioliittoni käy. Olen 33v, naimissa jo 8 vuotta.
että tulenko joskus palaamaan yhteen lasteni isän kanssa? Olen 35-vuotias,erosta jo lähes vuosi,tuntuu että rakastan aina vaan.
asetun lähitulevaisuudessa asumaan? mikä maa, mikä valuutta?
olen reilu parikymppinen ja muutenkin siellä täällä oleillut. ja pysyykö mies matkassa? miksi pysyy, jos pysyy ja miksi ei, jos ei ole pysyäkseen?
nyt lähiäikoina - miehen työkuviot ovat vähän auki ja lasten terveydentila huolettaa. Ja vauvastakin kuulisin mielelläni, näyttääkö se tytöltä vai pojalta?
t. vaalea kolmekymppinen kyselijä
mies on nykyään ihan hirviö ja tuntuu että olisi parempi ilman minua. Olen niin väsynyt tähän kaikkeen, toivottavasti sikainfluenssa vie minut. Tosin ei tota sikaa voi noiden lastenkaan kanssa jättää..väsynyt
Selviämmekö, jos pidän mahassani olevan uuden ihmisen alun? Jaksaako pääni kaiken tämän myllerryksen? Miten parisuhteemme käy? Olen reilu 30v ja sairastanut masennusta pitkään. Vastaathan...
Tulenko koskaan raskaaksi? Milloin?
Saanko töitä? Millaista työtä?
meillä koskaan seesteistä, rauhallista? Aikaa toiselle? Keskustelua? Johonkin asiaan paneutumista?
Olen kolmekymppinen yh. Mitä näet minulle? Pärjääkö lapseni? Mieskuviot kiinnostaa ja taloudellinen tilanne. Muuttuuko elämä vielä valoisammaksi vaikka lapsi iloa antaakin.
Kiitos paljon.
2 lasta, tyttö ja poika. ihana mies, olen 24 ja mieheni 23 vuotias.
minun miletäni painaa sikainfluenssa. pelottaa, että kuolemme.
kuolenko mä yksinäisenä?