Missä kannattaisi myydä äitiysvaatteet?
Kirppiksellä ei mennyt juurikaan kaupaksi, mutta toisaalta olivat tavisvaatteiden seassa.
Huutiksessa en ole kokeillut myydä, mutta periaatteesta vierastan sitä, koska siellä myyminen jotenkin niin vaivalloista. Aina pitää postitella ja huolehtia onko maksu tullut tilille vai ei.
Lisäksi kun on vielä ihan hyvistä vaatteista kyse, niin mielellään niistä ottaisin enemmän kuin 2€ hintaakin.
Kommentit (5)
sain myytyä helposti mammavaatteet huutiksessa, joten suosittelen lämpimästi.
huutiksessa myyminen on todella helppoa.
paitsi että tosi hyvistä vaatteista en paljon pyydä kun haluan eroon.
tätä vauvan osta&myy. Mä olen siellä onnistunut sekä ostamaan että myymään. Myös keltainen pörssi on helpompi kuin huuto.net, joka vaatii selvästi opiskelua.
Kiitos vinkeistä. Huutiksesta olen saanut jo kyllikseni. Siellä on ihan onnesta kiinni mikä sattuu menemään kaupaksi. Lisäksi pitäisi jokaisesta vaatteesta erikseen koittaa tutkia kuinka paljon kehtaa laittaa lähtöhinnaksi, koska usein niihin vaatteisiin tulee se 1 ainoa huuto. Helpommalla pääsen jos laitan jonnekin muualle ilmoituksen että myynnissä hyviä äitiysvaatteita ja laitan vaikka sähköpostilla kuvia ja hintapyyntöjä kiinnostuneille.
ap
Ostin huutiksesta ison setin mammavaatteita. Olin tosi tyytyväinen siihen satsiin, eikä ollut kallistakaan.