Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä olisit tehnyt jos Ida olisi räkässyt sun käteen ?

Vierailija
30.10.2009 |

Mä olen aika kuumaverinen ja mä olisin pyyhkässy ne räät sen Idan vaatteisiin ja sanonut, että " saatanan kusipää ämmä " ja pessy sen jälkeen käteni hyvin : tiedä mitä tauteja siinä Iidassa on. Sen jälkeen olisin marssinut BB huoneeseen ja vaatinut jonkinlaista rankkua kyseiselle akalle. En myöskään tollasen jälkeen olisi missään tekemisissä Idan kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi nähdä mitään h a u s k a a tuossa tempauksessa. Olisin mennyt pesemään käteni ja sitten päiväkirjahuoneeseen vaatimaan Big Brotherilta, että Iida lähtee.

Vierailija
2/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pyyhkinyt ne räät sen vaatteisiin ja kysynyt että vituttaako nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loput vaatteisiin.

Vierailija
4/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkunut siaksi ja vaatinut big brotheria poistamaan moinen idiootti talosta ja heti!

Vierailija
5/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne skemat sen naamaan niin et ne tekoripset irtois.... Ja sen jälkeen vaatimaan jotain rankkua poistoa tai jotain sille.. ihan idiootti kakara koko ämmä. Täytyy sanoa, että vaikken ole kertaakaan vielä äänestänyt ketään ulos tai jäämään ko taloon niin nyt tekis mieleni laittaa jokaisesta talon puhelimasta ja pyytää vielä kavereitakin äänestämään tollanen typerä lehmä helvettiin sieltä.

Vierailija
6/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olisin varmaankin jatkanut katsomista. Jossain vaiheessa tuijotusta uskon että omatunto alkaisi kolkuttaa.