Teen velvollisuusseksistä miehelle niin epämukavaa että se lakkaa vaatimasta sitä.
Seuraavankin kerran kun ukko tulee vinkumaan pussiensa tyhjennystä otan jonkun lehden ja pyllistän. Muutaman sivun ehdin ehkä lukea, kun se velvollisuusseksi on ohi keskimäärin 3 minuutissa.
Tai sitten pyllistän ja surffailen samalla av-palstalla.
Miestä en huomioi mitenkään enkä enää viitsi äännellä ja teeskennellä muka nauttivani.
Ehkäpä mies sitten ymmärtää panostaa seksiin tai sitten se saa hakea seksinsä muualta.
Kommentit (27)
ota ensin halukkaasti suihin muutamana iltana peräkkäin, niin ei ole miehelläsi turhia paineita. Sitten romantiikkaa ja iloa kehiin, saattaisihan tuo innostuakin, kun pallit ei pakota, kestääkin kauemmin.
Jos ei toimi, ala ehdottaa, että otat suihin, jos hän sitten illalla/huomenna illalla huomioi sinuakin...
Yhteiselämä tuppaa olemaan sellaista, millaiseksi sen yhdessä teette.
joka ikinen päivä 5kertaa niin katotaan kauanko 45-vuotiaassa virtaa riittää.
Se alkaa varmaan juosta kohta mua pakoon kun pari viikkoa esitän kiimaista narttua ja vaadin seksiä joka hetki.
lopetat kaiken esittämisen ja teeskentelyn. Voihan sitä aidosti tehdä toiselle hyvää, ilman että niin hirveästi näyttelee.
niin sitten makaan lahnana, ei nimittäin tunnu ukon jyystöseksi muuta kuin ikävältä vasta 3kk sitten kokoonkursitussa epparihaavassa. Se luulee että minä voihkin nautinnosta, vaan kun oikeasti voihkin kivusta.
kuten vaivata pullataikinaa. Ai niin mut eihän kolmessa minuutissa paljoa kerkeä.
velvollisuuspanoa vailla. Onko ideoita miten siitä tulis ukolle mahdollisimman vastenmielistä? Likaista pimppaakaan en voi tarjota kun tuli käytyä suihkussa.
Olisko peräpukamaheltat riittävä karkotin jos ehdotan ukolle peppuseksiä?
Tai sit mä voisin ehdottaa ukolle että voin naida sitä nyrkillä perseeseen.
Mitä oot ottanu tommosen jossa ei muka oo mitään hyvää. Sä kuulostat siltä et sussa ei oo mitään vikaa......