Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistuttavaa, järkyttävää, surullista, ahdistavaa

30.10.2009 |

rasismi, jota tällä palstalla esiintyy. Onko rasismi tosiaan näin tavallista vielä tänä päivänä? Koulutetut, fiksut? ihmiset arvostelevat toisia ihonvärin perusteella. Ihan käsittämätöntä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toivoisin hänen pakenevan koko perheen kanssa jonnekkin turvaan. vaikka sitten sinne Somaliaan jos ei olisi muuta paikkaa. Sota on typerää ja typerää on kuolla jonkin aatteen vuoksi.

Vierailija
2/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sosiaaliturvakaan oo suomalaisille niin hyvin taattu, kuin romaneille ja muille hämärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on sosiaalietuuksien väärinkäytöstä (vrt. julkisuudessa ilmitulleet tapaukset), kyllästymisestä mamujen suosimiseen, ärsyyntymisestä vieraskielisten älämölöön ja näiden piittaamattomaan asenteeseen Suomen laista ym.

Vierailija
4/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tunnen hyvin monta "suomalaista", joille sosiaaliturva rahoittaa mm. juoputtelua, uhkapelaamista ja koiranäyttelyissä kiertelyä.

BTW, mistä hel****stä sait päähäs että romanit ei ole suomalaisia? Miksi te rasistit aina osoitatte sivistymättömyytenne jo heti kättelyssä?

Ei sosiaaliturvakaan oo suomalaisille niin hyvin taattu, kuin romaneille ja muille hämärille.

Vierailija
5/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tähän sekoitetaan? Jos haukut tummaihoista mutakuonoksi, olet rasisti. Ihan riippumatta siitä, onko se tummaihoinen lääkäri vai sosiaalitoimen asiakas.

Vierailija
6/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyyntymisestä vieraskielisten älämölöön

Tää on kyllä mun niin lemppariperustelu! Suomen kieli maailman rumimpia ja yhdet ahdistuu jostain arabiasta?

Vierailija
7/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietääkään kuinka pahasti esim somalit suomalaisita puhuvat.

Vierailija
8/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennään ihan ohi asian. Et voi perustella omaa rasismiasi sillä, että kyllähän se toinenkin voi olla rasisti.

Vierailija
9/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tunnen hyvin monta "suomalaista", joille sosiaaliturva rahoittaa mm. juoputtelua, uhkapelaamista ja koiranäyttelyissä kiertelyä. BTW, mistä hel****stä sait päähäs että romanit ei ole suomalaisia? Miksi te rasistit aina osoitatte sivistymättömyytenne jo heti kättelyssä?

En ole se, joka sanoi romaneja ulkomaalaisiksi, huom...

Se mikä ärsyttää on se, että Suomessa on ok sanoa, että sossupummi ärsyttää, jos puhe on suomalaisesta sossupummista. Mutta jos kyseinen pummi on maahanmuuttaja, häntä ei saa kritisoida, edes aiheesta, tai kritisoija leimataan rasistiksi.

Suomessa pahin ongelma on rasistiksi leimautumisen pelko.

Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta pidätkö sinä minua rasistina vai et.

Suomen maahanmuuttopolitiikka on perseestä, ja tulijoiden määrää pitäisi reilusti vähentää.

Olisi parempaa käyttöä verovaroille.

Vierailija
10/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oma yksilö. Kukaan ei ole nejotain. Omaan sukuuni kuuluu somalialaisia. Ajatteles. Eivätkä ole pennin hyrrää pyytäneet sosiaaliavustusta, vaan opiskelleet ja tehneet työtä. Mutta niin vain mutakuonohuuteluja kuuluu toisinaan.

Vierailija
11/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun rasismista.

Vierailija
12/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillehän on ihan omat lakinsa.

Vierailija
13/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasismi, jota tällä palstalla esiintyy. Onko rasismi tosiaan näin tavallista vielä tänä päivänä? Koulutetut, fiksut? ihmiset arvostelevat toisia ihonvärin perusteella. Ihan käsittämätöntä.

Jos somalit sanovat suomalaisia spermanaamoiksi niin minä sanon heitä mutakuonoiksi ja nekruiksi.

Ja niin kauan kun heidän käyttäytymisensä on niin ala-arvoista kuin se on ei kohtelu todellakaan parane.

Vierailija
14/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en menisi kokonaista kansakuntaa haukkumaan joidenkin mätien omenien takia.

Totta. Miespakolaiset ovat pilanneet myös naispakolaisten maineen.

Vierailija
15/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti pilkkaa kaikkia "väärän värisiä". Turha tähän on pakolaispolitiikkaa sotkea.

Vierailija
16/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mieli ja asenne saattaisi muuttua jos tuliski käytyä muissa maissa, ymmärtää paremmin miksi meillä on niin paljon maahanmuuttajia ja pakolaisia. Vaikea kait se on ymmärtää kun yhtäkkiä naapurissa asuukin tummaihonen, taivaasta tupsahtaen. Eiköhän jokainen ole aika kivisen tien läpi käynyt, semmosen josta monella suomalaisella ei ole tietoakaan. Tämän lisäksi, heitä syrjitään joka paikassa. kivaa.

lisää vielä hyvin komentin mikän yksi englantilainen nainen sanoi telkkarissa:

"yksi pikkuinen tumma tyttä sai haavan otsaan, puhdistin sitä ja yllätyin kun siellä alla oli vaaleanpunainen liha, siis sama kun meillä"

että mitäpä tästäkin opimme.

Vierailija
17/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun mamu-poika huusi mulle raivoissaan että vaan "s:n rasisti" kun huomautin että äläpäs nyysi sitä kopiopaperinippua

Vierailija
18/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos ollaan eri mieltä, kantaväestöön kuuluva on "rasisti"

tähän kannattaisi kiinnittää asianosaisten kyllä huomiota, koska todellista rasismia on myös olemassa

Vierailija
19/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos somalit sanovat suomalaisia spermanaamoiksi niin minä sanon heitä mutakuonoiksi ja nekruiksi.

Ja niin kauan kun heidän käyttäytymisensä on niin ala-arvoista kuin se on ei kohtelu todellakaan parane.

Tuon perusteella saan tehdä ihan mitä vain, hyvällä omatunnolla vieläpä! "jos naapurin Roope vetää vaimoaan turpaan, niin minähän teen samalla tavalla!!"

Vierailija
20/47 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä oli typerä käytös nuorelta? Ei kai sinusta rasistia voinut tulla yhden pojan takia, vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän