Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jostiedän ettämilloin harrastin seksiä niin lasketaanko raskauden kesto siitä?

Vierailija
30.10.2009 |

eli ei edellisten kuukautisten alkamisesta vaan päivästä jolloin tiedän että tärppäsi? minulla on epäsäännöllinen kierto ja mieheni kanssa harrastimme seksiä yhtenä päivänä viimekuussa. asumme nimittäin hetkellisesti eripuolilla suomea joten emme ole tavanneet kuin sen kerran muutamaan kuukauteen. eli minulla on tarkka päivä ilmoittaa neuvolaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä edes tiedä tarkaa hedelmöittymispäivää, sen voi tietää vain koeputkihedelmöityksessä. Siittiöt voivat elää jopa viikon naisen kohdussa, joten et voi mitenkään tietää tapahtuiko hedelmöitys juuris silloin yhdyntä päivä vai vasta esim. viikon päästä.

Vierailija
2/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin max 3 viikkoa sitten? koska en ole saanut kuukautisia tässä välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekassa ultrassa sitten tarkistellaan päivämäärää. Vaikka tietäisitkin minä päivänä olet seksiä harrastanut, et voi tietää minä päivänä munasolu on hedelmöittynyt.

Vierailija
4/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran niin kyllä sen hedelmöittymisen voi aika hyvin päätLellä. Itselläni vastaava tilanne kesällä. Mies ulkomailla ja nähtiin/rakasteltiin tasan yhtenä päivänä parin kuukauden sisällä. Lisäsin tuohon päivään kolme päivää ja katsoin kalenterista mikä päivä oli tasan kaksi viikkoa aikaisemmin ja ilmoitin sen neuvolaan viimeisten kuukautisten alkamispäiväksi. Ja joo, ultrassa vahvistui juurikin sama päivä lasketuksi ajaksi.