Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on kohta spede-tukka :( Seksi ei maistu.

Vierailija
29.10.2009 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätät nyt ihmessä se tyyppi. teidän suhde on jo ohi. Tosin en tiedä kestääkö sun asenteella mikään suhde koskaan ikinä. No voit tietty olla puuma-nainen, joka koko ajan vaihtaa uuteen 20-vuotiaaseen :-)

Vierailija
22/37 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairaus jonka vuoksi kävi samalla tavalla (alopecia androgenica eli miestyypin kaljuuntuminen), ja kas kummaa: mun rakastava, älykäs, hurmaava aviopuolisoni haluaa mua edelleen yhtä paljon. Ja mä olen NAINEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä teillä on tooosi syvällisiä nuo teidän suhteet

Vierailija
24/37 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ostan dildon kun hengailen ruman ukon kanssa loppuelämäni.

Joku raja ja joku taso pitää olla. Itsekunnioitusta vähän naiset haloo!

Spedet laputtaa mäkeen tai hankkii lisäkkeet päähänsä. Minä en mitään spedejä kattele. ah ah ah aeevan.

Vierailija
25/37 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet huipputyyppi! lapseni sairastunut alopeciaan.. mua niin ällöttää niin ulkonäkö keskeiset ihmiset että..ihminen on paljon muuta kuin ulkonäkö!!! onneksi se usalainen missi tekee tautia tunnetuksi.

Vierailija
26/37 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olette tasoissa. Hieno provo muuten.

Vierailija
27/37 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka estää testosteronia muodostumasta kaljuunnnuttavaksi dihydrotestosteroniksi. Vaatii resptin eli lääkäriin vaaan. Liuoksena kaljuuntuviin kohtiin voi sivellä minoksidiilia (Rogaine), jota saa nykyään apteekeista ilman reseptiä.

T:molempia käyttävä 27-vuotias mies.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalju

Vierailija
28/37 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuilla miehillä on paljon mieshormonia ja siksi ne on hedelmällisempiä kuin vahvahiuksiset miehet. Ja käske ukkosi ajaa kaikki hiukset pois, niin sun miehellä on seksikäs nahkakuula. Tai lähetä se kaljuuntuva ukkosi tänne, kyllä mulle kelpaa. Saat vahvahiuksisen tilalle.

Kaljuus johtuu hiuspohjan huonosta verenkierrosta ja kaljuuntuminen kuuluu monen miehen perinnölliseen vanhenemiseen ja sillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisen kyvykkyyden kanssa. Itsaelläni on ollut huonoja kokemuksia kaljuista miehistä. Täällä kaljut miehet itsetunnon puutteessa kehuvat itseään. Totuus on toinen, muutenkaan kajut ei iske meikänaiseen.Voidaan todeta, että hiuksien lähdön ja vanhenemisen kanssa yhtäaikaa häviää myös miehinen kyky.

Vierailija
29/37 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä teillä on tooosi syvällisiä nuo teidän suhteet

sano muuta

Vierailija
30/37 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Spedellä jos kellä riitti naisia joka lähtöön! Eli olehan varovainen, kohta ilmaantuu kaikenlaiset missit ja juontajat viekottelemaan miestäsi.

Vierailija
31/37 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku vitsi?

Vierailija
32/37 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa hiustenleikkuri tai kortti M Roomiin ja leikata kerran viikossa ne sivut lyhyeksi. Jos karvoja haluaa, niin kasvattaa tilalle parran. 

Jos sulla on hius-fetissi ja se on seksissä kynnyskysymys, niin hommaa miehellesi mielesi mukainen romanttinen seksiperuukki.

Vierailija
33/37 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<a href="http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=4503614" alt="http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=4503614">http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=4503614</a&gt;

Miestyyppinen kaljuuntuminen riippuu perintötekijöistä ja dihydrotestosteroni (=DHT)-nimisen hormonin vaikutuksesta hiustupissa. DHT-hormonia syntyy hiuspohjassa testosteroni-nimisestä miessukuhormonista, jota esiintyy sekä naisilla että miehillä. Miestyyppisessä kaljuuntumisessa on DHT-pitoisuudet kohonneet hiuspohjan alueilla, mistä hiukset lähtevät. Perintötekijöiden ohjaamana DHT:lle herkät hiukset ja hiustupet alkavat surkastua ja hiusten määrä alkaa vähetä. Samanaikaisesti hormonien vaikutuksesta perimältään herkkien hiusten kasvuvaihe lyhenee ja lepokausi pidentyy, mikä vähentää kasvuvaiheessa olevien hiusten määrää.

että dht pitoisuudet kohonneet hiuspohjan alueella, ei missään muualla, mut hauska yritys kaljuuntuvan miehen vaimolta...

No kyllä dht on joka puolella. Mustilla miehillä on mies paljon dht:ä, mutta heillä ei ole altistumista sille joten tukka ei välttämättä lähde. DHT on testosteroni mutta paljon normaalia vahvempi aine

Vierailija
34/37 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et silleen.

En ymmärrä, miten seksi ja kalju ovat keskenään verrannollisia? Pyydä miestäsi pitämään pipoa, jos teke niin tiukkaa. Ehkäpä sulla on ny joku muu ongelma kuin muutama pudonnu hius?

Aurinkolasit ja kumpparit pipon lisäksi.

Mitähän tuollaisenkin akan päässä liikkuu joka miehen kaljuuntumisesta ulisee, ei taida olla päässä muuta kuin kus....

Vierailija
35/37 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne halua homoja.

Vierailija
36/37 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se! Selvä herrasmies, tukkakin nappanahkaa.

Vierailija
37/37 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku vitsi?

Oli, 10 vuotta sitten, urpå.