Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joulunvietto

Vierailija
29.10.2009 |

joko tiedätte missä vietätte tulevan joulunne?

Ihan kotosalla perheen parissa vai sukulaisten luona?

Entäpä oletteko alkaneet jo tehdä joulusiivouksia tai muita jouluun liittyviä juttuja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kesäkuussa. Silloin otettiin porsas kasvamaan karsinaan. Teurastus on sovittu toteutettavan joulukuun ensimmäisenä viikonloppuna, jotta kinkut ehtivät suolautua hyvin ennen jouluaattoyönä tapahtuvaa paistamista.

Vierailija
2/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOulusiivousta en ole alkanut tehdä, sillä meille tulee lattiaremontti marraskuun lopussa, sen jälkeen vasta kannattaa siivota. Muuten olisin jo kaappeja vähän siivoillut ;)

Ja jos joku sanoo, että kaapit kannattaa siivota vain jos niissä aikoo joulun viettää niin ei kannata. Mun joulu tulee vasta siitä, että KAIKKI on siivottu ja laitettu JUURI jouluksi. Ja kyllä, siivoan muulloinkin kaappeja.....

Olen joulufriikki :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjajuttuja olen miettinyt, vielä en ole mitään ostanut. Pikkuhiljaa ajatukset kääntyy joulujuttuihin.

Vierailija
4/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kotona. Muutimme kesällä tähän ihanan isoon taloon, joten haluamme täällä juhlistaa joulua. Seuraamme liittyy aattona sukua 1-4hlöä, katsotaan nyt ketkä kaikki.

Joulusiivoja en todellakaan ole alkanut tehdä kolmen lapsen kanssa vielä enkä muutenkaan ole jouluillut vielä. Ainut joulufiilikseen liittyvä asia tällä hetkellä on eka tölkki glögiä, jonka aattelin avata viikonloppuna :o)

Vierailija
5/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden perinteisesti täältä pääkaupungista perheeni kanssa Pohjanmaalle kotopuoleen mummolaan joulun viettohon. Eipä siis tule omassa kodissa juuri joulua valmisteltua kun ei täällä olla, mutta tulevan joulun kunniaksi täytyy vähän omaakin kotia siivota ja joulukuussa sitten jotain jouluvaloja laitella. Kylläpä alkoi tehdä jouluherkkuja mieli...

Vierailija
6/6 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla käydään aamupäivällä ja sitten kotiin ruokia valmistelemaan. Avataan suklaat ja joku nami punkku ja löhötään sohvalla katsomassa huonoja jouluohjelmia. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi