Mitenkähän sillä pedofiilien naapurilla on epäilykset heränneet?
Kommentit (7)
katsellut sillä silmällä? Mutta mitään todisteita ei naapurilla ole ollut, muutenhan olisi tehnyt ilmoituksen.
Olen mäkin joskus huomannnut, että joku katselee liian intensiivisesti. Kerran yhdessä puistossa eräs mies yritti jututtaa tyttöäni hypermaireasti (tyttö silloin 3,5) ja mä olin vauvan kanssa muutaman metrin päässä.
Tuli paha aavistus, astuin lähemmäs ja sanoin kovaa, isi tuleekin tuolta jätskien kanssa (isi meni siis ostamaan jäätelöä) ja tää mies lähti juoksemaan karkuun... Joten oli kyllä aika epäilyttävä.
Jos sanon naapurin Penaa pedofiiliksi ja hän tekee minusta rikosilmoituksen niin "pääsen" poliisin kuulusteluun. Siellä minulla on tilaisuus kertoa miksi uskon Penan olevan pedofiili, ja poliisilla on tilaisuus tutkia onko väitteissäni perää. Eihän sitä kunnianloukkaustuomita ihan tutkimatta voi lätkästä.
Eli miten silloin aikoinaan poliisi on jutun tutkinut?
että tyyppi on ooglannut lapsia ja nämä ovat kertoneet vanhemmilleen. Muistan itse miten bussissa matkusti usein kotiinsa mies joka kuolasi ällöttävästi kaverini perään. Se vilkuilu oli jotain ihan uskomatonta. En muista minkä ikäisiä oltiin, mutta aika nuoria. Aloitettiin jo ennen yläastetta musiikkitunnit ja kuljettiin sinne bussilla. Saattoi olla jopa siinä vaiheessa.
normaalista poikkeaavasti. Yrittänyt vikitellä sen naapurin lapsia.
Rezah; juu, juuri siitä osoitteesta puhun. Kuvaa ei enää taida löytyä mistään, mutta usein tulee lenkillä kierrettyä tuo alue niin muistin heti mikä talo se on kun kartasta katsoin numeron paikan. Ökyosastoa on sekä kyseinen talo että koko alue muutenkin, on siinä pari rivitaloa mutta muuten leimautui saman tien sellaiseksi "paremman väen" paikaksi. Pyynti tuosta talosta näkyy olleen 274 000e. En nyt tähän hätään muista (onko se jossain kerrottu?) koska nainen on entisestä miehestään eronnut, että voisiko olla ex-miehen kanssa ostettu talo. Jos ovat eronneet 2002 tai aiemmin, ei voi olla mitenkään mahdollista. Jos myöhemmin, ehkä. Mutta mikä ettei tällä herra ekonomillakin voisi olla ko. pytinkiin varaa.
Yleisesti oli jo vitsi 10 vuotta ennen kuin narahti ja lensi vankilaan pariksi vuodeksi. Kyllä sen vaan huomasi kaikesta, mutta jotkut ei uskoneet totuutta ihan täysin (pitivät vaan erikoisena) ja todisteitahan ei ollut tai en tiedä, tekikö vielä siinä vaiheessa oikeasti mitään. Meillä ainakin se tyyppi oli liian kiinnostunut nuorista tytöistä ja jutut sellaisia, joita perheellisen, viisikymppisen, hyvässä asemassa olevan miehen ei pitäisi 11-13 -vuotiaille jutella. Seksistisiä ehdotuksia, vitsejä yms. Silmäniskuja samalla, kun kertoi olevansa ihan yksin ja kaipaavansa saunaseuraa.