Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi H1N1-rokotetta ei anneta sille ihmisryhmälle, jolle

Vierailija
29.10.2009 |

se tietojen mukaan olis vaarallisin eli nuorille ja työssäkäyville aikuisille??? Tosi nurinkurista kun joka paikassa lietsotaan, et sikainfluenssa on nuorten ja työikäisten tauti ja niille jopa vaarallinen ja olihan se kuollutkin 25-vuotias... vaikka olihan hänellä jokin perussairaus mut kuitenkin. Kertokaa nyt tyhmälle??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just oman terveyskeksuksen tiedotteen netistä ja meille terveille aikuisille ei ole rokotusajankohtaa laitettu ollenkaan. eli nuo ns. riskiryhmään kuuluvat saavat vaan sen.

ehkä sitten myöhemmin mietitään saako tavalliset työssäkäyvät perusterveet yleensäkkään ollenkaan rokotetta.

Vierailija
2/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset kuitenkin hoitavat ne sairaat ja sairastuvat sitten itse pahiten, koska uupuvat siinä hoitaessaan...

Minullakin kaksi lasta ja vanha äiti kontollani. Ja kuitenkin vielä työkin joka pitäisi hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä terveiden työssäkäyvien ryhmä on kaikkein isoin ja sitä varten rokotetta tarvittaisiin miljoonia annoksia. Eipä olla saatu kuin muutama sata tuhatta... :-(

Mitenkähän vaan yhteiskunta pysyy pyörimässä, kun me kaikki terveet nuoret aikuiset (veronmaksajat ja infrastruktuurin ylläpitäjät) tuuperuumme sänkyyn yhtä aikaa...

Vierailija
4/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23 ja lapseni 2 vuotta. Lapseni kuuluu riskiryhmään kuten minäkin- mutta minä en saa rokotetta. Minkälaista viestiä tässä yritetään nyt antaa kansalle?

Vierailija
5/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa samaan aikaan kuin yli 3vuotias? Eli melko alkupäässä.

Vierailija
6/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä itse ryhmässä viisi. Ole siis ihan tyytyväinen. Minä, yli 3-kymppinen en taida saada missään..

Vierailija
7/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen vuoksi alle 24-vuotiaat ennen vanhempia, että halutaan säästää elinikävuosia.

Vierailija
8/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietojen mukaan olis vaarallisin eli nuorille ja työssäkäyville aikuisille??? Tosi nurinkurista kun joka paikassa lietsotaan, et sikainfluenssa on nuorten ja työikäisten tauti ja niille jopa vaarallinen ja olihan se kuollutkin 25-vuotias... vaikka olihan hänellä jokin perussairaus mut kuitenkin. Kertokaa nyt tyhmälle??

[

Vierailija
9/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös heidät pitäisi siinä tapauksesa rokottaa viimeiseksi?

että sen vuoksi alle 24-vuotiaat ennen vanhempia, että halutaan säästää elinikävuosia.

Vierailija
10/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuoli, on ollut pitkäaikaissairaus. Ei muutenkaan ole ollut hyvät ennusteet (huhu kuitenkin).

t: Samalta paikkakunnalta.

Vierailija
11/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisikin ihan olla thl:n sivuilla.. Perustetta en tajua noin muuten.

Vierailija
12/12 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kerrottiin jo lauantaina valtamediassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi