Suukotteletteko, suuteletteko, halailetteko miehenne kanssa?
Meillä ei harrasteta tällaista ollenkaan! Suutelin miestä pari kertaa silloin kun oltiin juuri tavattu, mutta se ei tuntunut kivalta. Nyt oltu naimisissa 9 vuotta jo. Ei myöskään suukotella esim. hyvästiksi. Halausta on luvassa ainoastaan seksin yhteydessä. Muuten voidaan helposti mennä pitkiä aikoja, ettei edes kosketa toisiimme!
Millaisia teidän muiden suhteet ovat tässä asiassa? Löytyykö muita yhtä "kaukaisia" pareja?
Kommentit (24)
Suudellaan joka päivä, silitellään, halataan, mies kehuu ja kutsuu rakkaaksi ja kullaksi jne. Seksielämä on aktiivista ja parempaa kuin ennen.
Vastapainoksi: isoja kriisejäkin, ylämäkien lisäksi alamäkeä ja pudotustakin on ollut, mutta kaikesta on selvitty.
Rakkaus ei ole hävinnyt vuosien tai lasten jälkeen minnekään, eikä meidän välinen kunnioitus tai kipinä.
nyt eka kertaa tuli sellainen olo että ero oli hyväksi.
Meillä oli aluksi kiihkeetä niinkuin varmaan monella. 11 vuotta kului ja lopulta seksikin oli "pakkopullaa". Toisesta tuli hyvä ystävä, mutta kaikki oikeenlainen fiilis puuttui.
Toki olisin ollut itse valmis selvittämään ja yrittämään yms. mutta ei niin ei. Parempi varmaan näin vaikka vaikeaa onkin välillä.
mä en oikein tiedä enää, toivonko että sitä toivoa joskus vielä olisi, vai että tuo ääliö antaisi vaan mun olla rauhassa ja etsisi vaikka uuden "äidin" itselleen. Mä olen myös ihan suoraan sanonut miehelle tästä, etten vaan jaksa vielä helliä häntäkin näiden päivien päätteeksi - hän vain suuttuu siitä, koska en kuulemma enää rakasta häntä, kun en halua häntä helliä.
No, toisaalta, miehen omalla logiikalla perusteltuna hän ei ole koskaan rakastanut mua. Mies ei siis halua itse helliä mua millään tavalla, ei edes kosketa mua muuta kuin seksiä halutessaan. Senkin vuoksi tämä on niin turhauttavaa, ja tuntuu, että koko ajan joku on vaatimassa jotakin.