Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua viettää joulua lapseni kanssa :(

Vierailija
18.12.2009 |

Minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta, mies haluaisi nyt mielummin joulun kahdestaan eikä haluaisi lastani meille jouluksi :(

Tiedän että jos sanon lapsen tulevan, mies suostuu kyllä mutta mököttää sitten, ja pitkävihainen kun on niin joulumieli on sitten siinä.

Kauheaa ajatella joulua ilman lastani, vaikka isällään olisi eli ei missään heitteillä kyllä...

:(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaitsen lapsen on sitten parempi siellä isällä ja sinun siellä uuden rakkaan kainalossa.

Vierailija
2/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusijalla sinun elämässä niin viettäköön joulua omissa oloissaan. Kuulostaa todella lapselliselta ja itsekkäältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää nyt sitten vasta-provo noille viesteille, missä ei haluta miesten lapsia joulunviettoon?

Vierailija
4/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että jos miesystäväni olisi aikanaan suhtautunut lapseeni noin, ei minun edes olisi tarvinnut miettiä, miten joulu vietetään. Suhdehan olisi TIETYSTI ohi.

Jos alkaa seurustella ihmisen kanssa, jolla on lapsi tai lapsia, täytyy hyväksyä nämä osaksi suhdetta ja arkea. Etenkin nyt tietysti osaksi juhlapyhiä ja perhejuhlia. Uskomatonta, että joku äiti edes ajattelee seurustelevansa sellaisen miehen (tai se mikään mies ole vaan aikuinen kakara) kanssa, joka MÖKÖTTÄÄ, jos kumppaninsa lapsi viettää joulua äitinsä kanssa.

Onneksi minä löysin "hieman" erilaisen miehen rinnalleni.

T: Onnellinen uusperheellinen, jonka kumppani kasvattaa lasta kuin omaansa ja joulun alla miettii, onko lapselle nyt varmasti ostettu kivoja lahjoja ja käy salaa hakemassa vielä yhden extrapaketin pojalle

Vierailija
5/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on sun ja kuuluu sun elämään. Olkoon kuin ihana sulle.

Vierailija
6/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaiselle Karille anneta lahjoja eihän?

Vierailija
7/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelin, että nyt sama provoaja on laittanut viestin toisesta näkökulmasta.

No tää nyt sit näköjään on tän päivän aihe.

Vierailija
8/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ukko vaihtoon! Tuo nyrpistely tulee ajan mittaan vain pahenemaan, kun pitäisi murrosikäistä jaksaa. Väärä mies naiselle, jolla on lapsi.

Vierailija
9/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallinaamojen joulu. Parempi ettei lapsi järkyty pallinaamojen surkeaa joulua. Hänellä on parempi isänsä luona. Rakastavan isänsä joka ei kysele hölmöjä av:lla.

Vierailija
10/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tosin jos olet kiltti ja arka, sen takia haet täältä tukea. Niin usko, että tuollainen mies vain menemään. Lapsi 1. kaikki muu 2.

Vierailija
11/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna.

Mutta jos kyse on miehen lapsesta niin syyhän on exän, joka haluaa työntää lapsen pois tieltä uuden vaimon kiusaksi.

Vierailija
12/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska. Sinä olet se joka sanelee ehdot eikä hän. Jos sinulla olisi veli kuin minulla niin loppuisi miehen ruikutus ja mökötys!

Vierailija
13/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaista olentoa en menis edes mieheksi kutsumaan, olet tainnut löytää itsellesi yhden ison lapsen..

Vierailija
14/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska. Sinä olet se joka sanelee ehdot eikä hän. Jos sinulla olisi veli kuin minulla niin loppuisi miehen ruikutus ja mökötys!

Alkaako veli sitten seurustelemaan poikaystävän kanssa? Vai vetääkö vain perseeseen? Vai mitä tämä meinaa?

Mutta kyllä - tuollainen mies pois vaan! Iso lapsi!

Vierailija
15/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lapsi etusijalle. Mies viettäköön joulunsa yksin, jos ei kelpaa. Itse jättäisin tuollaisen miehen heti. Kuulostaa narsistilta.

Vierailija
16/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että jos miesystäväni olisi aikanaan suhtautunut lapseeni noin, ei minun edes olisi tarvinnut miettiä, miten joulu vietetään. Suhdehan olisi TIETYSTI ohi.

Jos alkaa seurustella ihmisen kanssa, jolla on lapsi tai lapsia, täytyy hyväksyä nämä osaksi suhdetta ja arkea. Etenkin nyt tietysti osaksi juhlapyhiä ja perhejuhlia. Uskomatonta, että joku äiti edes ajattelee seurustelevansa sellaisen miehen (tai se mikään mies ole vaan aikuinen kakara) kanssa, joka MÖKÖTTÄÄ, jos kumppaninsa lapsi viettää joulua äitinsä kanssa.

Onneksi minä löysin "hieman" erilaisen miehen rinnalleni.

T: Onnellinen uusperheellinen, jonka kumppani kasvattaa lasta kuin omaansa ja joulun alla miettii, onko lapselle nyt varmasti ostettu kivoja lahjoja ja käy salaa hakemassa vielä yhden extrapaketin pojalle

T: uusioperheelinen joka onnellinen kun on KOKO perhe tänä jouluna meidän kodissa. Niin oma lapsi, miehen lapset ja vielä yhteinenkin.