Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut jonkun av:laisen "in real life"?

Vierailija
28.10.2009 |

Itse häkellyin, kun kampaajani alkoi kertoa yhtä tosi yksityiskohtaista juttua, jonka olin aiemmin lukenut täältä. Tarinassa oli muutama sellainen kohta, joka paljasti, että kyseessä oli sama ihminen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutaman nimimerkillä erinäisille palstoille kirjoittavn tiedän. Välillä goglaan heidän nimimerkkejään ja katson että mitäs ovat kirjoitelleet. Naurua saa kyllä välillä pidätellä.

Vierailija
2/28 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen, ehkä en, mutta ehkä myös haluan pitää omana tietonani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/28 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän itse, yhtä hyvin kuin minäkin, tietää että kyseessä oli reiden paksuinen puppu.

Vierailija
4/28 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, etten ikinä kirjoita tänne niin, että mut voisi oikeasti tunnistaa.

Vierailija
5/28 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että munt varmasti tunnistaa, en keksi juttuja vaan puhun totta. mut ei mua haittaa jos joku mut tunnistaa. tältäkin sivulta löytyy juttu jossa kerron itsestäni niin että VARMASTI tutut tuntee mut mitä väliä???

Vierailija
6/28 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun onlinellä teki sitä nikillä ja kuvilla ja kaikilla :) Kerroin kyllä palstalla tietäväni kuka hän on, oikeassa elämässä en koskaan.

Vierailija
7/28 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä lapsensa nimestä

Vierailija
8/28 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että Mari kirjoittelee tänne.

Mitä sitten?

Vierailija
9/28 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on täällä paljon ja helposti tunnistettavissa, ihan omasta tuttavapiiristä.

Vierailija
10/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin erään palstailevan pastori-mamman aloitusviestistään... :)

Vierailija
11/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamupatjoja muutaman. Heitä on täällä paljon ja helposti tunnistettavissa, ihan omasta tuttavapiiristä.

...joka ei pissi housuihinsa muslimikammossaan ja joka ei hyväksy palstapersun aggressiivisen pelokasta halla-ahoilua ja siihen myös kommentoi, on mies...vaikka kuvittelet heidän olevan "mamupatjoja". Kannattaisi miettiä, miksi on myös paljon miehiä, jotka eivät jaksa sitä yksipuolista itkemistä.

Vierailija
12/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun kuva paljasti lopullisesti henkilöllisyytesi.

np: Madonna-Sex ;)

Vierailija
13/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro sitä tietenkään hänelle! Muuten hän tietäisi että olen av-mamma! xD

Vierailija
14/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranartun ja linkitti sen nimen ja työpaikan palstalle eikä kyseistä nikkiä sen jälkeen kuulemma ole näkynyt.

Vierailija
15/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranartun ja linkitti sen nimen ja työpaikan palstalle eikä kyseistä nikkiä sen jälkeen kuulemma ole näkynyt.

Vierailija
16/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma kun tänne olen asioitani ruotinut,niin ainakin yksi jota nämä juttuni koskevat, googlaamalla saisi hyvin selville kuinka olen tänne kirjoitellut hänestä.

Joskus toivon että hän löytäisi ne netistä ja vihdoinkin katsoisi kunnolla peiliin!! sitä odotellessa näppis käy kuumana......

Vierailija
17/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereita ja sit veljen avokin.

itse kerron aina muiden juttuja niin mua ei voi tunnistaa ja esiinnyn eri ihmisinä.

laitan myös peruukin päähän tänne kirjoittaessani.

Vierailija
18/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä kyllä ikinä mitään nickiä käyttänyt mutta tarkoititko että olet huomannut että kirjoittelen tänne?

-Mari

Vierailija
19/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahto työpaikan atk-väki olla ihmeissään kun yrityksen nettisivuilla ramppasi yhtäkkiä moninkertainen määrä väkeä. :=))

Vierailija
20/28 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet vääristelee aloituksiaan juuri siksi ettei tunnistettaisi. Eli se kolmen lapsen äiti joka kuulostaa tutultasi voi ihan hyvin olla vaikka yhden äiti tai sitten lapseton. Itse asiassa todennäköisemmin niin. Minä ainakin vääristelen henkilökohtaisia aloituksiani tuolla lailla juuri siksi ettei tunnistettaisi. Harmi tietty, jos minut sitten joku "tunnistaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän