Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2. luokkalaisella ripsiväriä. Onko ok sinusta?

Vierailija
28.10.2009 |

Meille tuli tytön kaveri kylään. Huomasin, että hänellä on ripsiväriä. Hassua, en ole ajatellut, että meillä noita juttuja tarvittaisiin vielä vuosiin.

En tiedä, onko hänellä koulussakin ollut, mutta nyt ainakin kyläillessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meikkaa kouluu tai muualle ei

Vierailija
2/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oman äitinsä avustuksella...mä en sitä koskaan ymmärtänyt mutta eipä olla muutenkaan kamalasti enää tekemisissä. Lapsi on nyt 9v. ja tiedän, että on pikku pissis jo, meikkaa myös ihan päivittäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 2-luokkalainen tyttö, ei tulisi mieleenkään antaa laittaa ripsiväriä.

Vierailija
4/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi laittaa.

Ala-asteikäinen saisi mielestäni käyttää lasten hajuvettä ja huulikiiltoa mutta muu odottaa yläasteikään saakka.

Vierailija
5/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset leikkivät aikuisena oloa. Jos menee kaverille leikkimään, saattaa "meikata".

Eri juttu sitten se, paneeko kouluunkin meikkiä. Itse en anna edes kolmasluokkalaiseni tehdä sellaista, eikä vielä haluaisikaan.

Mutta siis kaverille mennään leikkimään ja siihen voi tuon ikäisillä kuulua just meikkaaminen tai vaikka tavallisuudesta poikkeavien vaatteiden pitäminen.

Vierailija
6/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varma että oli ripsiväriä?

Pikkusiskoni näyttää aina siltä että hänellä olisi ripsiväriä (tummat paksut ripset vaikka hän on vaalea) vaikkei hän ole juuri koskaan puuteria kummempaa käyttänyt.

Entäs huulipuna? Yhtä paha juttu?

Muistan kun koulun joulujuhlissa (olin 6:lla luokalla) yksi vieressä istuva tyttö supisi minulle, että miksi minulla on huulipunaa vaikka koulussa meikin käyttö on kielletty(?ei edes ollut)

No huulipunaa minulla ei kyllä ollut, oli vain huulet rohtuuneet ja olin laittanut huulirasvaa niihin.

Vierailija
7/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Meillä oli 4- vuotis synttäreillä poika jolla oli kynsilakkaa. Ai kamala!!

Vierailija
8/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi oli ripsiväriä. Vaatteisiin en meinannut kommentoida, mutta nekin on vähän ikäistä isompien mallia. Vähän koomiselta näyttää kun nukeilla kuitenkin leikkivät. =0)

Voi olla, että äitinsä on valkannut vaatteet ja laittanut ripsarin.. on nimittäin sellanen "tekstipipo"äiti. Ei millään pahalla siis, älkää suuttuko.. =0)

ap

Vierailija
9/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi oli ripsiväriä. Vaatteisiin en meinannut kommentoida, mutta nekin on vähän ikäistä isompien mallia. Vähän koomiselta näyttää kun nukeilla kuitenkin leikkivät. =0)

Voi olla, että äitinsä on valkannut vaatteet ja laittanut ripsarin.. on nimittäin sellanen "tekstipipo"äiti. Ei millään pahalla siis, älkää suuttuko.. =0)

ap

Vierailija
10/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä tytöllä on isosisko joka "näyttää mallia"?

Vierailija
11/11 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä tytöllä on isosisko joka "näyttää mallia"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä