Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään poikani puolesta -Sikainfluenssa-

Vierailija
28.10.2009 |

Pojallani on krooninen sairaus ja hänellä on rankkaa lääkitys, siksi hän kuuluu riskiryhmään sikainfluenssan osalta. Pelottaa kovin että mitä jos se on juuri minun lapseni kuka kuolee. Varmaa nimittäin on että kuolemia tulee. Minulle on merkityksetöntä kuinka moni ja vaikka kuinka lähipiiristäni kuolee, KUNHAN SE EI OLE OMA POIKANI.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka sun poikas kuolis.

Vierailija
2/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei ainakaan auta. Sun täytyy nyt ap vaan saada itsesi tajuamaan, kuinka ÄÄRIMMÄISEN EPÄTODENNÄKÖISTÄ se on, että poikasi kuolee. Oikeasti, näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edellisellä kirjoittajalla EI ole lapsia, eikä koskaan SAA lapsia..

Ei tuommoinen niitä ansaitse!!

Vierailija
4/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka sun poikas kuolis.

Tota just tarkotinkin. Mulle on ihan sama mitä tapahtuu muiden lapsille, kunhan oma poika pysyy hengissä. Surulliseksi tulen kyllä mutta samalla helpottunut siitä ettei osunut. Kuolemia nimittäin tulee. Pelottaa kovasti että se on oma lapsi kun kuolee.

Vierailija
5/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan toisen vietin kirjoittajaa..

Vierailija
6/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä pyörii ajatus, mitä jos kuolema osuukin meidän perheeseen vaikka ihan perusterveitä ollaankin.

Vierailija
7/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naapurin poika kuolee suojele teidän poikaa.

Vierailija
8/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei ainakaan auta. Sun täytyy nyt ap vaan saada itsesi tajuamaan, kuinka ÄÄRIMMÄISEN EPÄTODENNÄKÖISTÄ se on, että poikasi kuolee. Oikeasti, näin on.

Minua ainakin auttaa kun voin antaa tunteiden tulla ja mennä. Niiden kieltäminen ei varmasti auttaisi.

Vierailija
9/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on sairas lapsi saa toivoa että se on toisten lapsi joka kuolee?

Vierailija
10/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edellisellä kirjoittajalla EI ole lapsia, eikä koskaan SAA lapsia.. Ei tuommoinen niitä ansaitse!!

En ymmärrä sun logiikkaa.

Vierailija
11/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on ihan sama kuinka monta kuolee kunhan se ei ole omasta perheestä.

Vierailija
12/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten koita nyt vaan ottaa mahdollisimman rauhallisesti. Ei ole mitenkään kiveen kirjoitettu, että vaikka poikasi sairastuisikin, että hän siihen kuolisi. Maailma on täynnä erilaisia uhkia ja äidit pelkäävät omiensa puolesta, näin se vaan menee. Mutta pelolle ei saa antaa valtaa, pitää vaan luottaa siihen, että kaikesta selvitään.

Vierailija
13/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduimme molemmat töistämme 3kk sitten. Ostimme varastoon ruokaa. Säilykkeitä ja maitojauhetta yms säilyvää.

Eristäydyimme kohtuullisen hyvin ja jatkamme tätä epidemian ajan. Meitäkin pelottaa lapsemme vuoksi, lapsemme jota yritimme yhdessä 8 vuotta.

Emme todellakaan ota riskeä että menettäisimme hänet nyt kun vihdoinkin saimme rakkaimpamme.

Ap elä pelkää!

Vierailija
14/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on merkityksetöntä kuinka moni ja vaikka kuinka lähipiiristäni kuolee, KUNHAN SE EI OLE OMA POIKANI.

Jos on provo, niin tosi huono!

Jos ei, niin ihmettelen, kuinka joku voi elää ajatellen noin! Sellainen ihminen ei ole Elossa ollenkaan! En pysty edes kirjoittamaan tähän mitä ajattelen. Mitään sympatiaa et ainakaan keneltäkään aloituksellasi saa, päinvastoin!!!

Vierailija
15/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduimme molemmat töistämme 3kk sitten. Ostimme varastoon ruokaa. Säilykkeitä ja maitojauhetta yms säilyvää.

Eristäydyimme kohtuullisen hyvin ja jatkamme tätä epidemian ajan. Meitäkin pelottaa lapsemme vuoksi, lapsemme jota yritimme yhdessä 8 vuotta.

Emme todellakaan ota riskeä että menettäisimme hänet nyt kun vihdoinkin saimme rakkaimpamme.

Ap elä pelkää!

Vierailija
16/16 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elä pelkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi