Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko suupielet aueta jostain muustakin kun B-vitamiinin puuttesta?

Vierailija
28.10.2009 |

mulla on molemmat suupielet auki. Syön kyllä ruisleipää ja kaurapuuroa ja lisäksi vielä raskausmultivitaa missä on ainakin kuutta eri B-vitamiinia. Miks mun suupielet on silti auki?

Bepanthenia oon niihin laittanu että sais suun auki.

Voiks se olla jotai hormoonallista juttua.. 12.vko raskautta alkoi eilen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan vaivaan. Mulla tosin ongelman toispuoleinen suupielten aukeaminen. Harvemmin nykyään on kyse vitamiinin puutteesta. Saattaa olla sieni-tai bakteeriperäistä (voi kokeilla jotain Daktarinia tai Sibicortia tms silloin). Keliakiakin kait voi aiheuttaa tuota vaivaa. Itse olen kärsinyt 5kk jo tästä. Kun toinen puoli paranee, toinen aukeaa. Ei auta Bebanthen, ei mikään sienivoide, ei mikään. Vitamiinia olen syönyt riittämiin. Seuraavaksi taidan kokeilla apteekin sinkkipastaa.

Vierailija
2/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hyvät rasvat ovat tärkeitä jotta limakalvot ja iho pysyvät kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi iho ongelmat joskus 20 viikolla. Samoihin aikoihin hemoglobiini oli pudonnut 120->102

Floravitalia apteekista tai luontaistuotekaupasta.

Vierailija
4/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai syötkö muita sitrushedelmiä? Mulla raskauden aikana aukes suupielet aina muutaman päivän sisällä siitä, kun olin syöny appelsiinia tai juonu appelsiinimehua. Ja vaiva jatkuu yhä raskauden jälkeenkin.

Vierailija
5/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sit hankkia tota Floravitalia. Kiitti

Vierailija
6/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon kyllä appelsiinimehua ja nyt syöny mandariinia monta päivässä ku ovat niin mehukkaita..

voi ei jos tää on siitä..:( en kyllä mandariinin syöntiä lopeta tän takia, se o niiiiiiii hyvää, olkoon sit suupielet auki, ei siihen kuole :D

ap

Vierailija
7/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla hemoglobiini 130 enkä syö sitruksia. En tosin ole raskaana eli ap:lla voi olla ihan eri syyt tähän kuin minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän