Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä Läski ja kauppaostokset

Vierailija
28.10.2009 |

Tuli taas eilen kaupassa käydessä mieleen kun ihmiset nykyään kyttää kaikkea. Kerran kuulin aikuisen supisevan toiselle _mun_ kauppaostoksista. Tosi aikuismaista käytöstä.

Mulla on BMI lähempänä 50 kun 40. Joka kauppareissulla ostan ison kasan karkkia mutta _en_ itelleni.

Mun mies syö 4-7 pussia karkkia viikossa ja juo töissä 4-10 litraa limpsaa, riippuen kuinka kuuma siellä on.

Miehen BMI on 17,5 ja on ton kokonen ollut aina.

Jos mä syön jotain hyvää se on joko leivonnaista tai jäätelöä. Karkkia en syö. Sipsejä ehkä yhteensä pussillisen vuodessa.

Mikä oli alotuksen pointti? Koska nykyään ihmisillä on aikaa ja mielenkiintoa tarkkailla kaikkea mahdollista niin asiat ei ehkä aina oo sitä miltä näyttää eli ei tarvi päivitellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kerran kesällä äitini kanssa kaupassa ja ostimme sitten ruokaa 7 hengelle eli siis minulle, miehelleni, sisaruksilleni ja isälleni. Otimme sitten reilusti hedelmiä ja leipää koska näitä tuollaisella porukalla kuluu paljon niin kuuluu kun pappa meidän kärryihin katsellen toteaa toiselle: " en minä viitsisi ostaa tuollaista määrää kotiin pilaantumaan" ja jtn muuta nykypäivän tuhlailusta. HUOH !

Vierailija
2/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lähikauppias ihmetteli kerran suoraan, että miten meillä syödään NÄIN paljon ruisleipää ja jäätelöä. Just, ei kukaan ihmettele ääneen, että miten sä juot näin paljon kaljaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat syntyneet.

Jotain sitä on tullut syödyksi yli kulutuksen kun on lihava. Itsekin olen ja tunnustan sen tässä.

Oma ylipainoni johtuu liaan suurista ruokamääristä, syön myös karkkeja ehkä kerran viikossa en sen enempää.

Leipä tai kaksi ei riitä aamupalalla niitä voi upota neljä tai viisi.

Ruokaa tulee otettua pari annosta vaikka järjellä ajatellen yksi annos riittäisi vallan hyvin.

Tykkään leipomisesta ja kun teen herkkuja tottakait syön niitä myös.

Jos sinua vaivaa että ihmiset tuijottaa ostoksiasi niin voinet sanoa sille kukkakeppimiehellesi että ostaa herkkunsa itse.

ps. olitko muuten ihan rehellinen ettet syö karkkia tai juo limpparia ja vedä sipsejäkin

Vierailija
4/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?? Ihan ihme kysymys.

Hetki piti istua ja miettiä miksi joku kysyy noin hölmöö asiaa. Miksi täällä ja täysin anonyyminä valehtelisin? Mitä mä siitä hyödyn tai saavutan?

Ei mun tarvi keltään syödä mitään salassa, ei mun tarvi valehdella syömisiäni.

Mun ylipainon syy on vähäinen liikunta, joka on sekin vähenee koko ajan. Toinen syy on selvitetty jo alle 10 vuotiaana pitkällä sairaalajaksolla.

En syö sipsiä kun en niitä ostakaan. Karkkia, joo, mulla on autossa pussi kurkkukarkkeja ja joskus otan sieltä yhden. Kaksi pussia vuodessa riittää.

Ei mies kauppaan mene karkkiensa ja limpsansa takia. Mä hoidan meidän kauppasotokset ja se tarkottaa sitä että ostan kaikki. Ei mua häiritse jos joku kattoo mun kärryjen sisältöö, ihmettelen vaan moukkamaisuutta.

Vierailija
5/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?? Ihan ihme kysymys.

Hetki piti istua ja miettiä miksi joku kysyy noin hölmöö asiaa. Miksi täällä ja täysin anonyyminä valehtelisin? Mitä mä siitä hyödyn tai saavutan?

Ei mun tarvi keltään syödä mitään salassa, ei mun tarvi valehdella syömisiäni.

Mun ylipainon syy on vähäinen liikunta, joka on sekin vähenee koko ajan. Toinen syy on selvitetty jo alle 10 vuotiaana pitkällä sairaalajaksolla.

En syö sipsiä kun en niitä ostakaan. Karkkia, joo, mulla on autossa pussi kurkkukarkkeja ja joskus otan sieltä yhden. Kaksi pussia vuodessa riittää.

Ei mies kauppaan mene karkkiensa ja limpsansa takia. Mä hoidan meidän kauppasotokset ja se tarkottaa sitä että ostan kaikki. Ei mua häiritse jos joku kattoo mun kärryjen sisältöö, ihmettelen vaan moukkamaisuutta.

Vierailija
6/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa ja energiaa vahdata toisten tekemisiä, luulisin että kuuluu ihmisen perusluonteeseen, ajatellen siis ihmisrotua. Toivoisin, että pidettäisiin omista asioista huolta, tuskin nekään kenelläkään niin hyvin on, siis aivan optimaalisella tavalla, että on varaa niin kovasti aina toisia syynätä.

Vierailija
7/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoikan ruokakori sisältää paljon terveellisiä ruoka-aineita, kokojyvätuotteita ja hedelmiä ja kasviksia.

Läskin kärri täyttyy tarpeettomasta mätöstä kuten hampurilaisista, lihapiirakoista, rasvaisista ruoista, sipseistä, limppareista ja karkeista. Leipäkin valitaan mahdollisimman valkoista. Makaronia ja sikanautaa ja hookoon sinistä ja nakkeja, ranskalaisia jne.

Paska lienee tiukassa noilla eväillä kun ruoka ei sisällä juurikaan kuituja.

Vierailija
8/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoikan ruokakori sisältää paljon terveellisiä ruoka-aineita, kokojyvätuotteita ja hedelmiä ja kasviksia. Läskin kärri täyttyy tarpeettomasta mätöstä kuten hampurilaisista, lihapiirakoista, rasvaisista ruoista, sipseistä, limppareista ja karkeista. Leipäkin valitaan mahdollisimman valkoista. Makaronia ja sikanautaa ja hookoon sinistä ja nakkeja, ranskalaisia jne. Paska lienee tiukassa noilla eväillä kun ruoka ei sisällä juurikaan kuituja.

Sulla on aikaa kytätä jokaisen lihavan kauppaostokset??

Vierailija
9/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erittäinkin hoikka ja ostoskärryni on täynnä kermaa, rasvaisia juustoja, voita, öljyä ja pähkinöitä. Sitten on tietysti kasviksiakin, hedelmiä en syö. Viljatuotteet ja sokerit puuttuvat kokonaan.

Vierailija
10/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en syö herkkuja! Nämä ovat miehelle!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi