yksinhuoltaja+koira!!!
naapurin yh otti koiran, hänen lapsi on 5 vuotias. Nyt äiti ulkoiluttaa koiraa aamu- ja iltapisulla niin että lapsi on yksin kotona sisällä. Mitä nyt ikkunasta olen seurannut niin saattaa yli vartin olla pihalla kun lapsi YKSIN sisällä! 5v!! Ilmotanko heti johonkin vai yritän ensin jutella sen äitin kans??
Kommentit (30)
että voisit hoitaa lasta noiden lenkkien ajan ja vielä välillä vähän pidempäänkin, että koira pääsisi pidemmille juoksulenkeille. Sinullahan menee sama aika kuitenkin, jos vietät ikkunassasasi tuon ajan tai esim pelaamalla lapsen kanssa.
onko liikaa tavaraa vai liian vähän? Hyvälaatuista vaiko roskaa? Kerro nyt.
eläinsuojeluviranomaisille, lastensuojeluviranomaisille, poliisille, papille, pelastuslaitokselle, paikalliseen varuskuntaan, lehdistölle, vankeinhoitolaitokselle, mieleterveystoimistoon ja eduskuntaan niin laitappa takki päälle ja mene tarjoamaan koiranulkoilutusapua. Ilmoitat ystävällisesti että voit viedä koiran tunnin lenkille aamuisin ja iltaisin ihan ilmaiseksi niin löytyy jotain sisältöä sinunkin elämään.
jäi sisälle kun ite menin tallin? Vain koska oon naimisissa ja isä asuu kanssa täällä?
No huh huh!!
Ei tämä voi olla todellista. Eihän?
Toisaalta meillä oli joskus vähän samanlainen tilanne kun jouduttiin hetki asuun kerrostalossa.
Naapurin eläkeläinen näki vaivaa kun otin lapsen liian myöhään mukaan rinkassa kun iltapissatin koiran. Ilmotti neuvolaan.
Siksi varmaan APn ajattelutapa nostaa niskavillat pystyyn.
T. 16
mutta kun ap:n kirjoituksia luki, niin suurimpana ongelmana tuntui hänellä olevan se, että naapuri oli yh. Pienet kauppakassit(mihin paljon ruokaa tarvittaisikaan pienessä perheessä), isän puute jne. Näin on siis tuo 15 minuuttiakin ongelma, koska se on yh-äiti, joka käy ulkona koiraa pissattamassa.
t:20
jäi sisälle kun ite menin tallin? Vain koska oon naimisissa ja isä asuu kanssa täällä?
No huh huh!!Ei tämä voi olla todellista. Eihän?
Toisaalta meillä oli joskus vähän samanlainen tilanne kun jouduttiin hetki asuun kerrostalossa.
Naapurin eläkeläinen näki vaivaa kun otin lapsen liian myöhään mukaan rinkassa kun iltapissatin koiran. Ilmotti neuvolaan.
Siksi varmaan APn ajattelutapa nostaa niskavillat pystyyn.T. 16
ja ottaa koiran nyt niin että ehtii sen kouluttaa ja lapsikin siihen tottua ja tykästyä koulun alkuun mennessä. On sitten koirasta ja lapsesta seuraa toisilleen, jos lapsi joutuu joskus olemaan koulun jälkeen yksin kotona.
Ai niin, mutta lasta ja koiraahan ei saa jättää ilman valvontaa, koska kaikki koirat on potentiaalisia lapsenraatelijoita...
kannatusta?
AP: mieti vähän olisko sun ajattelutavassa _jotain_ vialla?
T. 16
En sano muuta kuin että kyllä ON VAMMAISIA IHMISIÄ OLEMASSA.
Jos noita sekoja ees ihmisiks voi sanoa.
Jälkeenjääneitä ja todnäk työttömiä.
Mun äiti on yh ja meille on tulossa koira. Oon kymmenen vuotias (kohta 11) ja aika masentavaa kuulla, ettei yksinhuoltajista ole koiranomistajaksi. Minä lenkkeilytän koiraa myös ja osaan olla yksin kotona.
että mitä se yh:n kauppakassi sisältää. Ja mitä siihen voisi ostaa lisää.