Elatusmaksusta kysymys
Tällä hetkellä meillä on hyvin pieni elatusmaksu, koska mieheni on lapsen elämässä aika paljon. Minulla on yksinhuoltajuus ja poika on minun nimellä. Meillä ei ole elatussopimusta, vaan olemme yhteisesti näin sopineet. Jos tilanne muuttuu, ja jos isä ei enää jatkossa ole pojan elämässä näin tiiviisti, niin kuinka sovimme elatusmaksusta. Isällä on oma yritys ja hän siirtää itselleen kerran kuukaudessa palkkaa vähän yli 3000 euroa omalle tililleen.
Kommentit (3)
Onko näihin maksuihin jotain valmiita taulukoita? Tilanne voi muuttua väliaikaisesti myös niin päin, että minä joudun lähtemään vähäksi aikaa pois, jolloin lapsi jää siksi aikaa isälleen. Meillä ei ole isovanhempia, sukulaisia eikä kummeja tukiverkkona.
ap
Viikoista, kuukausista, vuosista?
Jos nyt on muutamasta viikosta kyse niin eikähän sen verran joustoa löydy molemmilta että summat pysyy samoina. Harrastusvälineitä ei kuitenkaan tarvitse ostaa viikoittain.
Exän tulot tuota luokkaa, lapsi isällään noin 2-3 päivää viikossa. Maksaa elaria 290e sekä ostaa tarvittavat urheiluvälineet ja kustantaa harrastukset.