Mitä ihmettä keksisin 10 v pojalle joululahjaksi. ideoita?
Kommentit (14)
t. myös 10-v pojan äiti, joka kyllä keksii omalle pojalle vaikka mitä lahjaksi
Kun sinä tiedät mitä jo on ja mistä pitää. Vinkkejä kysytään yleensä kun lapsi tai ikäluokka ei ole niin läheinen...
kilometrin mittaisen listan ja sitten pettyy kun ei saakaan jotain paljon toivomaansa ;)
kilometrin mittaisen listan ja sitten pettyy kun ei saakaan jotain paljon toivomaansa ;)
Ja täytyy tuon ikäisen sekin ymmärtää, että kaikkea toivomaansa ei voi saada!
t. se toisen 10-v pojan äiti, joka edellyttää lapsilta sen asian ymmärtämistä, että KAIKKEA ei voi saada!
... Ja täytyy tuon ikäisen sekin ymmärtää, että kaikkea toivomaansa ei voi saada! t. se toisen 10-v pojan äiti, joka edellyttää lapsilta sen asian ymmärtämistä, että KAIKKEA ei voi saada!
meillä nyt jo 11v poika, mutta viime jouluna oli iloinen saadessaan harrastustarvikkeita, kuten kalastuspakki, ym siihen liittyviä juttuja. Tyykäsi myös kun sai pitkään toivomansa tupsupipon, oli sitä ihastellut useita kertoja urheiluliikkessä pitkin syksyä.. :)
sinänsä vaikea ikä kun tuon ikäinen ei meillä ainakaan sinänsä leiki, muttei silti ole iloinen saadessaan vain vaatteita tms yleishyödyllistä.
minäkin otan mielelläni vinkkejä vastaan!
Osta pelikonsoli ja pelejä, jos ei ole.
Vai pelkäätkö, että toivoo jotain kallista mihin ei ole varaa?
Joulu on toiveiden aikaa, joten anna se lapsellesi.
toivoo SPS 2-peliä, vähän vanhempaa. Sen saa parilla kympillä tuolta pelikaupasta .
Jaa sitten polviin asti ylettyviä villasukkia!!!
Minä ja hän käytämme öisin villasukkia ja hänkin haluis polviin asti olevat. Tuon välitän kyllä sukulaisille, sillä itse en osaa kutoa sukkia :(
Varmaan jonkun Aku Ankka jutun tai Simpsonit jutun vois ostaa lisäksi. Lisäksi olen jouluksi ostanut lapsille omat pienet suklaakonvehtirasiat.
Nomination-koru myös pojista kiva, riippuu tietty pojasta:). Aku-kirjat. CD-levy. Konsoli/tietokonepeli.
levyliikkeeseen. Mä annoin 11-vuotiaalle synttärilahjaksi luvan ostaa cdon.comista jotain 60 eurolla. Oli tosi iloinen. Lahjakortin lisäksi voi antaa jotain pientä konkreettista, esim. sarjakuvakirjan.
Meillä myös koottavat on nyt kova sana, kun poika osaa oikeasti koota niitä jo ihan itse. Ja Legoista tykkää edelleen myös. Höyrykonetta mietin jossain vaiheessa joululahjaksi, mutta ehkä siitä ei ole iloa pitkäksi aikaa. Meillä on toivottu myös mm. jääkiekkopeliä ja mikroskooppia, mutta niille ei ole tilaa...
Meilä paras on tuon ikäisillä ollut Carcassonne. Ei ole kovin kallis ja siihen saa aina lisäosia ja pelaamaan innostuu aina uudestaan ja uudestaan. Ei toki yksin voi pelta, mut olisipahan perheellä jotakin yhteistä tekemistä.
Meillä ei lueta pottereita.