G: Kuinka monta seksikumppania sulla on ollut?
Monta miestä ja monta naista? Onko ollut vain suomalaisia vai myös ulkomaalaisia? Niin ja ikä myös mukaan.
Mun vastaukset: 23 vuotta ja 4 miestä ollut
Kommentit (67)
sinkku.
Tätä en ymmärrä, että kuvitellaan seksin olevan jotenkin parempaa ja että sitä on enemmän jos on paljon kumppaneita ollut.
ja sinkkuna tota toosaa jaettua. Ihania muistoja ja olen kokenut sellaista mistä muut vain unelmoi ja tai miettii. Ei se panemalla kulu!
Pari ulkomaalaista joukossa (myös nykyinen mies).
Ikää nyt 31v. Olen seurustellut vakavasti 17v. asti, välissä reilu vuosi sinkkuna.
Eli yli 50 on kumppaneita ollut varmasti. Mutta tuskin yli sadan.
Olen vähän yli neljäkymmentä. Olin sinkku piiitkään ja harrastin paljon kertakäyttösuhteita. Oppia ikä kaikki. Nyt ei tulisi enää mieleenikään. Kun erosin joitain vuosia sitten, ennen nykyistä miestäni, olin neljä vuotta selibaatissa. Ei vain kiinnostanut kertakäyttöjutut...
33 vuotta, yhteistä aktiivista ja nautinnollista seksielämää takana kohta 16 vuotta. Ei ole ollut tarvetta vaihtaa.
Olen pahoillani, sillä sinulla on tänäpäivänä näemmä todella huono seksielämä. Puhu miehellesi ja vaadi parempaa seksiä.
ja sinkkuna tota toosaa jaettua. Ihania muistoja ja olen kokenut sellaista mistä muut vain unelmoi ja tai miettii. Ei se panemalla kulu!
Mä olen viimeiset 10 vuotta pannut vaan yhden ja saman miehen kanssa!
mutta veikkaisin että sellanen 1500-2000 osuu aika lähelle, heistä kolme tai neljä naisia, loput miehiä. Ikää 30v ja uskollisesti yhden miehen nainen olen ollu viimeset nelisen vuotta.
En kehuskele asialla koskaan, harvoin tulee edes puheeksi. Yleensä ihmiset pitää mua peruskilttinä ja viattomana, ehkä vähän ujona naisihmisenä. Että ei se aktiivinen seksihurjastelu ja kumppaneiden vaihtaminen sun muut edes näy välttämättä ulospäin.
sinkku. Tätä en ymmärrä, että kuvitellaan seksin olevan jotenkin parempaa ja että sitä on enemmän jos on paljon kumppaneita ollut.
sinkkuja siitä jos he seksiä harrastavat. Ja se seksi voi tosiaa olla myös hyvää.
ikää on 22 ja miehiä ollut liki 60
Täällä sen voikin jo tunnustaa... ja kaikki niistä on suomalaisia.
josta pitkaaikaisissa suhteissa 22v, seksisuhteita 16. menetin neitsyyteni 18v eli ehti olla aika villi aika siina yhdessa vaiheessa kun olin 25 -26v eli en mikaa lapsi, juuri ennen kuin tapasin nykyisen mieheni.... kivaa oli.
...ja pari naista. Ulkomaalaisia? Öööö...ehkä kymmenkunta (saksaa, amerikkaa, brittiä, jamaikaa, pakistania, australiaa...olen matkustelut kohtuullisesti. Ei, ei ole aidsia).
Ehtiihän sitä kun painaa menemään HAHHAHAHAHAHAHAHAA.
Seksihommat aloitin 14-vuotiaana, 23 vuotta sitten. Enimmäkseen sinkkuna elänyt, eikä seksi ole sinkuiltakaan kiellettyä.
Semmosta se on ollu, en vaihtaisi pois!
Kaksi parisuhdetta on ollut, jälkimmäisessä menossa viides vuosi, kaksi pientä lasta, seksi vähissä tällä hetkellä hormonaalisista ja ajankäytöllisistä syistä.
kerran silleen ja tämän viimeisen kanssa tuhansia kertoja viimeisen 18v. aikana. Ikää 37v.
Ikää 26 v.
Ei mikään hurja numero ikään nähden, mutta noista 8 kpl "keräsin" 17-21-vuotiaana, ja silloin se tuntui vähän liialliselta, ts. mukaan mahtui turhiakin tapauksia, joita vähän kaduin jälkeenpäin. 21-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni eli numero 9:n. Mielestäni 9 on ihan OK luku, vaikka mieheni sitä joskus murjottaakin (hänellä itsellään kokemuksia vain yhdestä naisesta ennen minua).
suomalaisia molemmat.
ikää mulla on 43v:)
täälläkin ja heistä kolme naisia.
Rakastan seksiä ja erilaisia ihmisiä erilaisine kehoineen. En koe "jakavani tavaraani" vaan kyse on kahden ihmisen vapaaehtoisesta, yhteisestä nautinnosta. Minulle on aivan sama mitä muut asiasta ajattelevat, sillä seksielämäni on oma asiani. En muutenkaan ymmärrä vauhkoamista toisten panemisista, elleivät ne sitten riko kenenkään liittoa tai vahingoita jotakuta.
Nykyään olen pian neljättä vuotta samassa suhteessa ja yhden lapsen äiti. Ikää minulla on 22 vuotta.
Olen 18v nainen ja seksikumppaneita on ollut 19. Kaikki suomalaisia miehiä. Kaikki nämä 1½ vuoden aikana.
Olen pahoillani, sillä sinulla on tänäpäivänä näemmä todella huono seksielämä. Puhu miehellesi ja vaadi parempaa seksiä.