Ehdotuksia tupareihin syötäväksi.
Mahdollisimman halvalla pitäis päästä mutta hyvää pitäis silti olla:) Mitä sitä tekis?
Kommentit (7)
Tee soppa vihanneksista, juureksista, tomaattimurskasta, improvisoi vaikka jonkun minestrone-ohjeen pohjalta. Salaattiin vain erilaisia salaattilajeja (kerä-, jäävuori-, tammenlehvä- jne) ja tee ehdottomasti itse salaatille kastike. Leivälle voit tehdä pari levitettä, esim hummusta (google) ja jotain muuta, tai ostaa jotain levitteitä kaupasta.
Jos olet jauhopeukalo, voit leipoa leivätkin itse.
Mun mielestä aikuisten juhlissa ei välttämättä tarvita mitään makeaa, mutta tummaa suklaata voi aina hankkia.
Lisäkkeeksi patonkia, palttonappeja ja tuorejuustoa.
lisäksi fetasössökastike
ja esim. kylmäsavulohisössö
sössöt hyvä tehdä reilusti etukäteen.
älä laita foliota uuniperunoihin, kypsyvät sellaisenaan
lihapasteijoita, salaattia, pizzaa, tiikerikakkua, keksiä.... olisko tässä jotain mikä kävis...
Itse mietiskelin että käristäsin irtosormiksi pekoniin käärittyjä nakkeja, paprikasta kynsi. Ja ketsupista veri-dippi. Päällystettyjä kolmioleipiä joihin tulee päälle puolikas kanamunaa silmämunaksi ja iirikseksi paprikatäytteinen oliivi. Sitten kummitusjäätelökakku k-marketin tämän viikon ruokaohjekirjasesta. Jotain teemaan sopivia irtokarkkeja. Hämähäkinverkkomuffinsseja.
No joo, tämä meny on lapsille, joten ei ehkä toimi tupareissa aikuisille, ainakaan jos on kovin huumoritajutonta kansaa.
tuli hyviä ideoita. Ajattelin että teen uuniperunoita ja jotain mössöä ja 1 tai 2 salaattia ja patonkia sit jotain makeaa. Sekä tietty jotain sipsejä ynm. Miltä kuullostais?
mulla ei päässä yhtään ideaa:(