Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotuksia tupareihin syötäväksi.

Vierailija
27.10.2009 |

Mahdollisimman halvalla pitäis päästä mutta hyvää pitäis silti olla:) Mitä sitä tekis?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei päässä yhtään ideaa:(

Vierailija
2/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee soppa vihanneksista, juureksista, tomaattimurskasta, improvisoi vaikka jonkun minestrone-ohjeen pohjalta. Salaattiin vain erilaisia salaattilajeja (kerä-, jäävuori-, tammenlehvä- jne) ja tee ehdottomasti itse salaatille kastike. Leivälle voit tehdä pari levitettä, esim hummusta (google) ja jotain muuta, tai ostaa jotain levitteitä kaupasta.

Jos olet jauhopeukalo, voit leipoa leivätkin itse.

Mun mielestä aikuisten juhlissa ei välttämättä tarvita mitään makeaa, mutta tummaa suklaata voi aina hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkkeeksi patonkia, palttonappeja ja tuorejuustoa.

Vierailija
4/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi fetasössökastike

ja esim. kylmäsavulohisössö

sössöt hyvä tehdä reilusti etukäteen.

älä laita foliota uuniperunoihin, kypsyvät sellaisenaan

Vierailija
5/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapasteijoita, salaattia, pizzaa, tiikerikakkua, keksiä.... olisko tässä jotain mikä kävis...

Vierailija
6/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietiskelin että käristäsin irtosormiksi pekoniin käärittyjä nakkeja, paprikasta kynsi. Ja ketsupista veri-dippi. Päällystettyjä kolmioleipiä joihin tulee päälle puolikas kanamunaa silmämunaksi ja iirikseksi paprikatäytteinen oliivi. Sitten kummitusjäätelökakku k-marketin tämän viikon ruokaohjekirjasesta. Jotain teemaan sopivia irtokarkkeja. Hämähäkinverkkomuffinsseja.

No joo, tämä meny on lapsille, joten ei ehkä toimi tupareissa aikuisille, ainakaan jos on kovin huumoritajutonta kansaa.

Vierailija
7/7 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli hyviä ideoita. Ajattelin että teen uuniperunoita ja jotain mössöä ja 1 tai 2 salaattia ja patonkia sit jotain makeaa. Sekä tietty jotain sipsejä ynm. Miltä kuullostais?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä