Raskaana olevat, otatteko SI-rokotteen? Millä viikoilla olet raskaana???
Meillä aloitettu neuvolassa rokotukset ja kovin mietityttää tuo rokote...
Kommentit (48)
Nimimerkki " En suostu koekaniiniksi enkä halua "talidomidilasta"
"Odottavan äidin ensisijainen ja oikea tarve on suojella syntyvää lastaan. On tärkeää, että odottajat saavat oikeaa, oikeisiin mittasuhteisiin asettuvaa tietoa. Odottavat äidit ovat pandeemisen influenssan suhteen riskiryhmä. Mahdollisuus joutua influenssan vuoksi sairaalahoitoon, kuollakin, on selkeästi muita samanikäisiä suurempi. Jos äiti on sairaalahoidossa tai jopa respiraattorissa, altistuu vauva paljon useammille kemikaaleille kuin äidin ottaessa rokotteen. Sairaan äidin vatsassa ei ehkä muutenkaan ole kovin mukavaa. Rokotteen aikaansaamat vasta-aineet ehtivät istukan kautta syntyvän lapsen suojaksi. "
http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_ar…
äitejä ilmoittamaan sinne tietonsa jatkoseurannan takia. Ilmoitelkaahan rokotetut!!!
Älkäähän sitten tähän halpaan menkö.
ensimmäinen linkki joka aukeaa...
Sieltä iso teksti heti etusivulla...
Ja tule sitten itse uudestaan yrittämään!
äitejä ilmoittamaan sinne tietonsa jatkoseurannan takia. Ilmoitelkaahan rokotetut!!!
Älkäähän sitten tähän halpaan menkö.
ja otan jos ehdin:) synnytys on suurempi riski kuin HINI-rokote.
Otin tänä aamuna, rv 39+5.Olin ihan varma etten ehdi, mutta onneksi hlökunta oli joustavaa.
rv 24+6 menossa.
Joensuussa rokotukset ainakin nyt 29-30.10
otat rokotteen tai et jos sairastut niin sairastat sen silti
huomenna olen menossa rokotettavaksi, rv 37+2
EIKS SIINÄ MENE 2 VIIKOO ENNEN KUIN ROKOTE TEHOTTAA TÄYSILLÄ???
Tehoaa kun tehoaa, ainakin nyt on mahdollisuus saada jotain suojaa, verrattuna siihen että en saisi rokotusta!
En oikein tajua mitä hait takaa tuolla kahden viikon viiveellä..? Kai se on parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
T: se kenelle vastasit, rv 39+5
Kaksi viikkoa se vie maksimissaan ja silloin on vähintään 70% suoja tautia vastaan.
Hienoa, että ehdit saada rokotteen! Minä saan sen huomenna :)
kukaan jaksa kymmentä kertaa samoja asioita kirjottaa..
otan kyllä varmaankin. en uskalla olla ottamattakaan.
ps. minä en muuten löytänyt muita ketjuja tästä aiheesta
neuvolakäynnin yhteydessä sitä tarjosivat. viikkoja 32 ja jotain menossa.