Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein seksiä?

Vierailija
30.12.2009 |

Mieheni haluttomuuden vuoksi meillä on seksiä n. 2 krt. /kk. Tämä todella käy naiseuden päälle. Meidän pitäisi myös yrittää lasta, mutta millä ihmeellä tässä muka raskautuisi, jos kerran seksiä ei ole??? Olen ihan paskana ja lisäksi puutteessa. Kauhea läheisyyden ja huomion tarve koko ajan. Mies on vielä sitä tyyppiä, ettei kehu ulkonäköä oikeastaan ikinä. Ehkei siinä niin kehuttavaa olekaan, mutta edes jotain?! Ei tykkää nukkua kylki kyljessä jne, joten en saa millään sitä läheisyyttä tarpeeksi. Olen satoja kertoja pyytänyt miestäni edes tyydyttämään minut, mutta sekään ei onnistu. Hän kuulemma tuntee itsensä orjakseni jos sen tekee. Mä en jaksa! Suuttuu ja kokee painostuksena kun puhun asiasta. Kuuluisiko hänen tyydyttää minut vaikka käsin edes joskus? Vaadinko vain liikaa? Kuinka usein te keksimäärin harrastatte kuukaudessa seksiä? Itse olisin ehkä suht tyytyväinen 2krt/viik tahtiin (mieluiten vaikka joka päivä :) ). Olenko vain vaativa ämmä? tuntuu siltä, et koska hän ei mua halua, en ole nainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia on, ettei kaikki miehet halua koko ajan seksiä. jotenkin vaan oletetaan että miehet on ne, jotka aina haluu ja naiset ei haluais. monissa suhteissa se saattaa kuitenkin olla juuri päin vastoin, että nainen haluaisi useammin kuin mies. mulla on ollu joskus samanlaista ongelmaa kuin sulla, olisin halunnut useammin kuin mieheni. mies oli stressaantunut ja väsynyt, eikä sitä oikein huvittanut touhuilut. joskus suostui tyydyttämään minut, mutta ei aina. mielestäni on oikein vaatia edes joskus toista tekemään jotain toisen eteen. molemminpuoleista joustoa se vaatii; miehesi pitäisi edes joskus suostua kun sä haluat ja sun pitää sietää sitä ettei miehesi aina halua. tai sitten pitää vaihtaa kumppaniin joka haluaa yhtä usein kuin sinäkin.

Vierailija
2/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa 2-3krt/kk ja minä joka päivä. Harrastamme seksi ehkä kerran viikossa ja useinmiten minun aloitteesta, mutta miehen vuorotyöstä johtuen tulee myös niitä 2-3vk taukoja jos oikein kehnosti osuu.

Joustoa molemminpuolin, sitä se elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tavallaan paha kun on töissä käyvä kun ei riitä aikaa itse olen 17v ja tyttöystäväni on 16v ja harrastamme seksiä päivittäin.

Vierailija
4/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin harrastaa useamminkin, mutta toisaalta onnistunut seksi vaatisi paljon muutakin kuin mekaanista rynkyttämistä. En halua rakastella "kylmiltään", vaan ensin pitäisi olla päivä tai pari antoisia keskusteluja, hellyyttä ym. lämmittelyä.

Mies taas ei sanojensa mukaan juuri ehdi tai jaksa ajatella seksiä arjen tohinassa. Päivät kuluvat töissä, lasten hoidossa, kotiaskareissa jne. Hänelläkin seksi vaatii tietynlaisen mielentilan ja ennen muuta kiireettömyyttä. Siinä mies kuitenkin eroaa minusta, että hän pystyy innostumaan nopeastikin esim. pelkästä suukottelusta, vaikka emme olisi ehtineet keskustella kunnolla viikkoon.

Ihmiset ovat todellakin erilaisia. En osaa edes kuvitella, millaista olisi elää joka päivä seksiä haluavan miehen kanssa.

Vierailija
5/8 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkään haluttomalta nopeammin kun jatkuva vinkuminen, kerjääminen ja vonkaaminen. Jos jokainen kosketus ja hyväily tarkoittaa lähinnä sitä, että koht se taas tunkee housuihin, niin sitä alkaa karttamaan jo niitä kosketuksiakin...

Vierailija
6/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt tuntuu siltä ettei mies jousta yhtään, olen täysin hänen armoillaa näissä asioissa. hän ei koskaan suostu, jos on vähänkin sellainen olo ettei ehkä halua. eli mut torjutaan useita kertoja viikossa, koskaan ei mun aloitteesta mitään tehdä. Ei ole muiustaakseni kertaakaan (tai ehkä kerran) tyydyttänyt mua muuten vaan, ilman yhdyntää, vaikka kerjään sitä. Niin nöyryyttävää!

T:ap

Vierailija
7/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä taitaisi olla kieli hellänä tuossa tilanteessa jos itse saisi olla, näine haluineni tuollaisen naisen kuin AP kanssa :)

Vierailija
8/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen voi auttaa, mutta uusimmissa kommenteissaan Raisa Cacciatore on korostanut myös suoran toiminnan, koskettelun, hellyyden ja kehon kielen löytymisen merkitystä.

Miten miehesi reagoi kosketukseesi, suukkoihin, tms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi