Raskaana olevat, otatteko SI-rokotteen? Millä viikoilla olet raskaana???
Meillä aloitettu neuvolassa rokotukset ja kovin mietityttää tuo rokote...
Kommentit (48)
ensi viikon tiistaina ja sillon viikoja 26+1
ensi maanantaina jolloin viikot 14+2
alkuraskauden. Itsekin otan ja viikkoja 14.
alkuraskauden ohittaneita. Viikoille 12-40 mahtuu paljon enemmän porukkaa kuin viikoille 4-12. :)
ite asun espoossa ja espoon kaupungin sivuilla lukee että nyt rokotetaan ne joilla viikkoja 36 eli milloinkohan me muut saadan? Itellä viikkoja nyt 16+3
mutta eikös esim pohjoisessa ole jo saaneet? Niin aluekohtaista. Niin ja vastaus itse kysymykseen, eli otan ja viikot 24+5 tällä hetkellä.
mäkin oon Espoosta ja rv:lla 15. Aion mennä huomenna jonoon, koska haluan tuon rokotteen mahd pian. Kyllä mua ainakin pelottaa. Sisko oli tavallisessa flunssa vkon, kuume 40 astetta - en todellakaan halua mitään tautia, jos sitä suinkin voi ehkäistä.
joilla on laskettu aika joulukuussa..
Itselläni LA on maaliskuussa joten tällä rokotusvauhdilla saan todennäköisemmin sikaflunssan ennen rokotousta...
Nyt rv 27. Ja Jyväskylä on paikkakunta.
Olin ihan varma etten ehdi, mutta onneksi hlökunta oli joustavaa.
terveydenhuollon henkilökuntaa.
Itse saisin neuvolasta rokotteen aikaisintaan 9.11. Sieltä kautta se pitäisi täällä ottaa vaikka onkin terveydenhuoltohenkilokuntaa, mutta järjestin niin että saankin rokotteen jo huomenna työterveyshuollon kautta.
rv 10 voi olla että mieli vielä muuttuu mutta nyt tuntuu että en ota.
Lahdessa rokotetaan raskaana olevat ensi viikolla ja täällä ei ole tuollaista järjestystä laitettu, että kenellä on laskettuaika millonkin. Kaikki raskaana olevat saa mennä rokotettavaksi ensi maanantaista lähtien. Itse ehdin paikalle vasta loppuviikosta.
kävin normaalilla neuvolakäynnillä ja sain rokotteen saman tien vaikka muuten raskaanaolevat rokotetaan täällä vasta ensi maanantaista lähtien. En ole terveydenhuoltohenkilökuntaa.
Olen rv 19+0 (kaksosraskaus) ja päätin ottaa rokotuksen pitkän ja perusteellisen harkinnan jälkeen.
äitejä ilmoittamaan sinne tietonsa jatkoseurannan takia. Ilmoitelkaahan rokotetut!!!
Huomenna otan, sillon rv15+4.