Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut tähänastisen elämäsi ihanin hetki jos...

Vierailija
26.10.2009 |

ns. tavallisia perhetapahtumia, syntymät, häät, puolison kohtaamiset jne, ei lasketa mukaan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 20 vuotta sitten istuin joen rannalla iltamyöhään yksin ja kuuntelin lintujen laulua. Sen hetken muistan aina. Sen täydellisempää kauneutta ei maan päällä voi olla.

Vierailija
22/40 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sain Sinkkuelämän tuotantokaudet

-Sain kandityön valmiiksi ja parhaan mahdollisen arvosanan

-Näin Karnakin temppelin

-Istuin siskon saunan kuistilla kesäiltana ja katsoin usvaista peltoa tupakkaa sauhutellen ja totesin että ompas mulla hyvä elämä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi ehkä ylitse muiden:

Olin 16 ja vanhempani heittivät minut ulos kodistani, sanoen että niin kauan kun seurustelen poikaystäväni kanssa, ei tarvitse takaisin tulla. Olin aina ollut ns. kiltti tyttö ja siksi tuntuikin liian julmalta että noin kävi; en juonut, käyttänyt huumeita, jäänyt luokalle tms. vaan satuin nyt vaan rakastumaan köyhään taitelijapoikaan (omaa ikäluokkaani vieläpä).

No, poikaystäväni lohdutti minua ja äitinsä otti minut heille asumaan kesän ajaksi (sen jälkeen sain kunnalta asunnon erityisluvalla). Synttärini osuivat kesälle ja sinä sateisena päivänä kun ylläni olivat likaiset vaatteet ja vatsani kurisi nälästä (poikaystävän äiti oli monen lapsen yksinhuoltaja ja ruoka oli tosi tiukilla), ajattelin vain kuolemista koska oloni oli niin arvoton. Ilmeisesti paha mieleni näkyi ulospäin sillä keskellä yötä poikaystävän huoneen ovi avautui (valvoin yöt sillä pelkäsin painajaisia, jotka olivat menneet ihan sairaiksi) ja sisään asteli hyssytellen poikaystävä ja yksi tämän siskoista, joka kantoi itsetehtyä synttärikakkua! Kakku oli paitsi lempparilaatuani, se oli kostutettu lempimehullani ja valmistettu huomaamattani :). Olin samaan aikaan niin yllättynyt, onnellinen ja kiitollinen että itku pääsi...poikakaverin äiti suuttui kun tuo sisko oli ylhäällä keskellä yötä mutta antoi meidän syödä kakkua rauhassa.

Tuo muisto lämmittää vieläkin.

Vierailija
24/40 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintu rakkaan ihmisen kädellä.

Vierailija
25/40 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siskoni ja kaverini kanssa kolmistaan mökillä. Siellä paistettiin makkaraa, keitettiin hernekeittoa, saunottiin ja uitiin nakuina.

Ja sitten siellä kävi ihan mukavia vieraitakin.

Olin niin älyttömän onnellinen ja iloinen. Olisin voinut jäädä sinne ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
26/40 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa.

Jos ei olisi tullut yllättäen, en olisi suudellut.

Vierailija
27/40 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi ehkä ylitse muiden: Olin 16 ja vanhempani heittivät minut ulos kodistani, sanoen että niin kauan kun seurustelen poikaystäväni kanssa, ei tarvitse takaisin tulla. Olin aina ollut ns. kiltti tyttö ja siksi tuntuikin liian julmalta että noin kävi; en juonut, käyttänyt huumeita, jäänyt luokalle tms. vaan satuin nyt vaan rakastumaan köyhään taitelijapoikaan (omaa ikäluokkaani vieläpä). No, poikaystäväni lohdutti minua ja äitinsä otti minut heille asumaan kesän ajaksi (sen jälkeen sain kunnalta asunnon erityisluvalla). Synttärini osuivat kesälle ja sinä sateisena päivänä kun ylläni olivat likaiset vaatteet ja vatsani kurisi nälästä (poikaystävän äiti oli monen lapsen yksinhuoltaja ja ruoka oli tosi tiukilla), ajattelin vain kuolemista koska oloni oli niin arvoton. Ilmeisesti paha mieleni näkyi ulospäin sillä keskellä yötä poikaystävän huoneen ovi avautui (valvoin yöt sillä pelkäsin painajaisia, jotka olivat menneet ihan sairaiksi) ja sisään asteli hyssytellen poikaystävä ja yksi tämän siskoista, joka kantoi itsetehtyä synttärikakkua! Kakku oli paitsi lempparilaatuani, se oli kostutettu lempimehullani ja valmistettu huomaamattani :). Olin samaan aikaan niin yllättynyt, onnellinen ja kiitollinen että itku pääsi...poikakaverin äiti suuttui kun tuo sisko oli ylhäällä keskellä yötä mutta antoi meidän syödä kakkua rauhassa. Tuo muisto lämmittää vieläkin.

Vierailija
28/40 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ihanin hetki oli se, kun olimme mieheni kanssa yhteisestä sopimuksta jättäneet ehkäisyn pois ja mies laukesi ensimmäisen kerran sisääni.

Silloin tajusin vasta ihan oikeasti, että mieheni tahtoo lapsen JUURI MINUN kanssani. Ja että hän haluaa olla kanssani.

En ole tosin vieläkään raskaana...

Vierailija
29/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi Puerto Ricon saarella rannalla nuoren, komean rakastajapojan kanssa yhtenä kirkkaana lämpimänä yönä. Katsoin ylöspäin miljoonia tähtiä ja tajusin elämän pienuuden ja samalla sen ihanuuden.

Vierailija
31/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki, jolloin pääsin ekaa kertaa salasuhteeni syliin ja hän suuteli minua ahnaasti ja upotti sormensa hiuksiini. Olimme odottaneet tuota hetkeä monta kuukautta ja kun se viimein koitti, tunsin räjähtäväni onnesta.

Vierailija
32/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamani jääkiekkojoukkueen mestaruus ja kaiken sen kokeminen paikan päällä!

Vierailija
33/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto pois Suomesta. Olin haaveillut tästä jo kauan, mutta en vain saanut aikaiseksi lähdettyä. Aivan uskomaton tunne kun näin uuden kotimaani lentokoneen ikkunasta,

Vierailija
34/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni vei anaalineitsyyteni.

Vierailija
35/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme perheeni kanssa hotellissa yötä nyt jouluostosreissulla. Heräsin keskellä yötä, kaksi teiniäni tuhisi sängyissään ja mieheni kuorsasi vienosti. Juuri sillä hetkellä kolahti tajuntaan ja kovaa, että kaikki, mikä minulle on tärkeää ja rakasta tässä maailmassa, on nyt tässä huoneessa. Se oli aivan maaginen hetki. :)

Vierailija
36/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.12.10 tapasin elämäni tärkeimmän henkilön 20 vuoden tauon jälkeen.

Vierailija
37/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ja tyttären kanssa autoilimme ekalla yhteisellä oikealla kesälomalla Italiaan. Se tunne mikä valtasi ja pääsi suusta Roveretosta päin tultaessa näköalalla 10 kilometriä ennen hotellia. Siihen tunteeseen keskittyi hyvin paljon tunnetta, vuodenikäinen räpätätimmekin hiljeni ja alkoi osoitella sormella :)

Vierailija
38/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean hankalaa jos kerran ne kaikki normaalit tähtihetket poistetaan...

Ihania tilanteita:

-Useita kertoja kun olen soitellut (improvisoinut) poikani kanssa. Olemme tällöin joskus ihan toisissa maailmoissa ja uppoutuneina musiikkiin.

-Olin jutellut juuri puhelimessa siskoni kanssa ja hän oli kertonut lapsiperhehuolistaan. Sitten teimme jotain kivaa tavallista koko perheen kesken ja ajattelin kuinka onnekkaita olemme kun meillä on isot, terveet, ihanat lapset ja muutenkin upea perhe.

-Jotkut seksikerrat ovat olleet kerrassaan tajunnanräjäyttäviä.

Vierailija
39/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo

Vierailija
40/40 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu kahvi ja tupakka yhdistelmä. Polttavat tietää miten hyvä tunne se on <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan