Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen valehtelee toistuvasti (ystävästä kysymys)

Vierailija
26.10.2009 |

Tai en tiiä voiko tätä enää oikeen ystävyydeks kutsua, lapsena oltiin hyviäkin ystäviä, kunnes sitten kävi vasta nyt aikuisiällä ilmi, että tämä ystäväni on valehdellut monesta asiasta. En vieläkään tiedä miksi, välit meni poikki joksikin aikaa. Nyt kun muutimme miehen ja lasten kanssa takaisin kotiseudulleni niin täällä yhä asuu tämä ystäväni. Hän vakuutti muuttuneensa ja on käyty yhdessä lastemme kanssa puistoissa ym. Mutta taas kerran sain tietää, että ystäväni on kertonut valkoisia valheita. Tuntuu, ettei hän vaan osaa puhua totta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuiset tai nää joilla on kaikki viimeiset muotitaudit homeallergiat ferritiinivajeet jne

Vierailija
22/26 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munshausen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys oli upeaa jo vuonna 2009.

Vierailija
24/26 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valehtelen..liioittelen ja muuttelen totuuksia vähän paremmaksi kun on. Varsinkin alkoholia en voi juoda kun oon saattanut keksiä jotain ihan älytöntä juttua mitä en itekkään ymmärrä. Jotenkin innostun aina jostain ja lähtee laukalle koko touhu..toisaalta miehelleni tai lapsille en valehtele ikinä🙈Mutta ystäville/sukulaisille kyllä tai puolitutuille..minulla esim.ei ole oikeasti mihinkään ammattiin koulutusta, mutta jopa suku luulee, että on..olen käynyt kouluja, mutta jättänyt kesken enkä valmistunut virallisesti mihinkään..minulla on kyllä siis töitä.

Vierailija
25/26 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään eronneen, mutta väittää ooevansa naimisissa. Kirkollinen rooli, niin ei kehtaa kertoa totuutta. Noloa.

Vierailija
26/26 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä tuttujen parissa ihan yleistä valehdella mikä itsestä tuntuu todella omituiselta , ei sillä että saan usein valehtelusta kiinni vasn mikä motiivi on käyttäytyä niin !

Olen mies itse ja nämä miespuoliset kaverit tuntuvat elävän siinä valheen verkoissa kuka sitten mistäkin asiasta yksi tuttuni valehtelee siitä miten on naisia hurmannut vaikka ulosanti on sama kuin krokotiililla ja toinen kaveri on niin mustasukkainen tyttöystävästään että silti koittaa tehdä itse toista mustasukkaiseksi käytöksellään !

Minä osaisin samat temput helposti jos haluaisin mutta olen rehellinen niille jotka sen ansaitsee JS näistä kusettajista otan hajurakoa tarkoituksella itseni säästämiseksi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi